morgen weer testen

A

Anoniem

Guest
lieve allemaal

zoals de kop al zegt morgen weer testen, ben nu 7 dagen over tijd en nog steeds niks te bekennen.
wel met vlagen misselijk, zere borsten, zere rug, moe, steken liks en rechts onderin.
wie weet houdt mijn lichaam mij gewoon voor de gek.
hoop het natuurlijk niet.
we zullen het morgen zien.
kan ik het beste smorgen testen met ochtendurine.
de een zegt van wel de ander zegt van niet?
en hoe is het met jullie allemaal.
liefs en een dikke kus missknuffeltje

Nou spannend dan!!
Hoop voor je dat het echt raak is!
Ikzelf heb ook steeds steekjes en pijntjes in mijn buik (het meeste rechts) en ik heb ineens heel veel slaap nodig en doe maar weinig op een dag omdat ik er gewoon geen fut voor heb. af en toe beetje lichte rugpijn.
ik heb vrijdag als het goed is mijn eisprong gehad maar weet niet of ik nu dan al dingen kan voelen. de een zegt van wel en de ander van niet.
ik hoop net als jij dat mijn lichaam geen spelletje met me speelt, want dat heb ik al 1x meer gehad (maar toen dacht ik alleen dat het weleens raak kon zijn omdat ik 3 dagen overtijd was). Nu denk ik het al 1,5 week voor mijn ongi.
Maar het blijft toch afwachten.
Vervelend he, die onzekerheid.

Ik zal voor je duimen.

Groetjes Mejon 24 jaar (ronde 5 1ste kindje)

Heej daar,

spannend he, ikzelf ben ook alweer een paar dagen overtijd, maar ik test pas na 14 dagen. Nou doe ik het na ons weekendje weg als ik niet ongi ben.  Ik ben nou ook moe, gevoelige borsten, maar ik ben bang dat ik weer ongi moet worden, dat is dan meestal een week later.
Het lijkt allemaal zo op elkaar en brengt toch spanning met zich mee.
Veel succes, ik duim dat je goed bericht brengt
Greetz

Hoi hoi!

Het maakt tegenwoordig niet meer uit of je met ochtendurine test of later op de dag.
Ikzelf had heeeeeel veel gedronken en moest om het half uur naar de wc.
Op mijn NOD getest met deze "lichte" urine om maar zo te noemen en dikke vette streep. Maakt dus allemaal niet meer uit.
Ik had op mijn NOD alleen het gevoel dat ik ongi moest worden, maar er kwam niks.
Dat had ik bij mijn eerste ook, vandaar al zo vroeg getest.
Een paar dagen later ging dat gevoel over. Maar mijn borsten doen nu pijn!!!
Vraag me niet te rennen... En al vanaf een week voor NOD lage rugpijn.
Heb ik nu nog steeds heel erg.

Heel veel succes en hopelijk is hij positief!!!
Ik duim voor iedereen dat jullie ook gauw zwanger zijn.

Groetjes,
Dyonne (5 wkn + 1 dg zwanger)

Terug
Bovenaan