Na 3 heerlijke weken vakantie moeten we morgen weer werken....blegh! Het is wel weer lekker om in het ritme te komen, maar toch hik ik er altijd tegenaan. Maar goed we hebben een heerlijke vakantie om op terug te kijken. Eerst 9 dagen naar Frankrijk geweest, toen verjaardag van Nynke gevierd, daarna met schoonfamilie weekend center parcs en afgelopen week nog heerlijk thuis.
Met de meiden gaat alles prima. Nynke is echt 3, ze voelt zich enorm groot. En Mare is een dame die weet wat ze wil en begint ook alweer aardig groot te worden (bijna 9 maanden). Wat gaat het toch hard...en voor jezelf ook...pfoe ik word volgende maand 30 en hoewel dat natuurlijk superjong is, moet ik zeggen dat ik liever nog een paar jaar 29 blijf haha.
Voor nu ga ik nog even lekker van mijn vrije dag genieten....
doei doei!
Met de meiden gaat alles prima. Nynke is echt 3, ze voelt zich enorm groot. En Mare is een dame die weet wat ze wil en begint ook alweer aardig groot te worden (bijna 9 maanden). Wat gaat het toch hard...en voor jezelf ook...pfoe ik word volgende maand 30 en hoewel dat natuurlijk superjong is, moet ik zeggen dat ik liever nog een paar jaar 29 blijf haha.
Voor nu ga ik nog even lekker van mijn vrije dag genieten....
doei doei!