Morgen weer werken....blegh!

Na 3 heerlijke weken vakantie moeten we morgen weer werken....blegh! Het is wel weer lekker om in het ritme te komen, maar toch hik ik er altijd tegenaan. Maar goed we hebben een heerlijke vakantie om op terug te kijken. Eerst 9 dagen naar Frankrijk geweest, toen verjaardag van Nynke gevierd, daarna met schoonfamilie weekend center parcs en afgelopen week nog heerlijk thuis.

Met de meiden gaat alles prima. Nynke is echt 3, ze voelt zich enorm groot. En Mare is een dame die weet wat ze wil en begint ook alweer aardig groot te worden (bijna 9 maanden). Wat gaat het toch hard...en voor jezelf ook...pfoe ik word volgende maand 30 en hoewel dat natuurlijk superjong is, moet ik zeggen dat ik liever nog een paar jaar 29 blijf haha.

Voor nu ga ik nog even lekker van mijn vrije dag genieten....

doei doei!

hoi,
lekker altijd vakantie, maar je ziet vaak er wel weer tegenop om weer aan het werk te gaan daarna.
succes weer met je eerste werkdag na jullie vakantie!!

en dat laatste dat kan ik me goed voorstellen, ik werd afgelopen maart 25 jaar en dacht echt, nee ik zit nu gewoon aan de verkeerde kant van de 20, haha.
groetjes sylvana.

Kan me voorstellen dat je na van die heerlijke weken de balen hebt weer te moeten gaan werken!! Maar wat je zegt, eenmaal op je werk lijkt het alsof je nooit bent weg geweest en valt het toch reuze mee..

toch veel sterkte gewenst morgen! ;-)

Esmé mv Kay en Gwen

Nou het viel allemaal mee hoor....slecht geslapen (bang dat ik me zou verslapen ofzo denk ik), maar verder een prima dagje. Gezellig bijgekletst met collega's (ze hadden mijn mail bijgehouden...dus weinig achterstand) en nog hard gewerkt ook...dag vloog voorbij. En de meiden hadden het prima naar hun zin bij oma...

Groetjes,
Patty

Terug
Bovenaan