Morgen weer werken!!!!!!!!!!!

Jeetje wat is de tijd gevlogen!!
Morgen is het weer tijd om te gaan werken..
Zie er erg tegenop, of eigenlijk is het meer dat is er nog helemaal geen zin in heb.. Moet zeggen dat ik nu met 2 kids mijn handen vol genoeg heb en  helemaal niet zoiets heb van "even iets anders", wat ik na mijn verlof bij Chloë wel had...

Ook doordat Rowan 2 x in het zh heeft gelegen  en ik me daardoor veel sneller zorgen maak, blijf ik liever nog lekker thuis..
Afgelopen vrijdag en ook vandaag had hij weer koorts. Gelukkig was zijn urine schoon en heeft hij "gewoon"een griepje wat hij waarschijnlijk van zijn zus heeft want die is ook wat grieperig..

14 jan moeten we met hem naar maastricht en dan zullen we eens horen wat ze daar te zeggen hebben. Of ze hem eraan willen helpen of dit voorlopig met een onderhoudskuur (heeft hij nu ook elke  avond) onder controle willen houden..

Nou ja ik ga nog maar ff genieten van mijn  laatste dag thuis...  

groetjes Pally

Hopelijk is het meegevallen! Ik kan me zo goed voorstellen dat je er wat moeite mee hebt, zéker omdat je mannetje zoveel ziek is geweest.

Sterkte in ieder geval de 14e, hou je ons nog op de hoogte?

Groetjes
Susan

Nou 2 dagen zitten er alweer op en het is me toch wel meegevallen.. Alhoewel ik wel weer erg blij ben na vandaag weer 2 dagen vrij te hebben..
De uren op mijn werk waren snel om en ook hier thuis is alles goed gegaan. Rowan heeft nergens meer last van gehad en Chloë heeft nog een beetje koorts maar wordt steeds minder..

Ga me zo klaar maken voor nog een avonddienstje..

Morge met onze kleine kerel naar het cb en volgende week naar maastricht.
Hou jullie op de hoogte!!

groetjes Pally

Terug
Bovenaan