morgen is mijn verlof dan echt voorbij! en deze laatste dag van de week mag ik gelijk gaan werken. Het is ook in een nieuwe baan dus dubbel spannende. Begin gelijk met een belangrijke vergadering (vandaar dat vrijdag mijn eerste werkdag is) dus het zal wel druk worden. ga op vrijdag een halve dag werken en dan ook nog op maandag en disndag (twee hele dagen) vanaf 1 april gaat noah alleen op vrijdag de hele dag naar het kdv, maar vanaf 1 juni gaat hij op dinsdag de hele dag en op vrijdag de halve dag. Op maandag past mijn moeder s ochteds op en s middags is mijn man vrij. (ouderschapsverlof)
Volgende week zal wel een druk weekje worden voor noah. Mijn moeder die voorlopig tot1 juni op maandag en dinsdag op gaat passen is met vakantie dus gaat ie naar een andere oppas die zelf ook al drie kinderen heeft. Dan woensdag proefdraaien op het kdv (een ochtendje) en vrijdagmiddag ook weer proefdraaien. Druk druk druk
ach ja hij zal het wel overleven, het is echt een gezelschapsmensje. Hoe drukker hoe beter.
Mirjam
Volgende week zal wel een druk weekje worden voor noah. Mijn moeder die voorlopig tot1 juni op maandag en dinsdag op gaat passen is met vakantie dus gaat ie naar een andere oppas die zelf ook al drie kinderen heeft. Dan woensdag proefdraaien op het kdv (een ochtendje) en vrijdagmiddag ook weer proefdraaien. Druk druk druk
ach ja hij zal het wel overleven, het is echt een gezelschapsmensje. Hoe drukker hoe beter.
Mirjam