Morgen word ik ingeleid.. SPANNEND..

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik bij de huisarts geweest heb al dagen erge hoofdpijn.. wazig zien.. misselijk..
Blijkt dat ik beginnende zwangerschapsvergiftiging heb.
Ik hou ontzettend veel vocht vast, mijn bloeddruk is te hoog en er zitten allemaal eiwitten in mijn urine.
Huisarts heeft me meteen door gestuurd naar het ziekenhuis.
Hier vanmiddag 3 en half uur gelegen allemaal onderzoeken en ctg filmpje, bloed geprikt enzz...
Ik heb nu 1 cm ontsluiting mijn baarmoedermond is nog niet helemaal verweekt, maar dit willen ze morgen gaan doen door een soort ballon dat ze tegen de baarmoedermond aanzetten of zo iets..dit moet ik 12uren inhouden..
mocht dit helpen dan word ik ingeleid en misschien dat het zelf wel opgang komt. ben erg benieuwd.
En vind het heel erg spannend allemaal.. zal nu niet lang meer duren voordat we de kleine in onze armen mogen gaan sluiten..
Ik zal een paar dagen niet op het forum zijn.. maar jullie horen gauw van mij..

Iedereen heel veel succes gewenst met de laatste loodjes.

groetjess sandra

he wat goed! bedoel vervelend de zwangerschapsvergiftiging die zich aandient maar wel fijn dat ze morgen gaan "inleiden"

ben erg benieuwd en hoop dat het snel aan slaat de ballon :)

spannend spannend!

Geniet van je laatste rustige avondje hahaha

tot heel snel

Alvast heel veel succes met de bevalling! Ben erg benieuwd wanneer we weer wat van je lezen, leuk vooruitzicht dat je kleintje er bijna is.

ik ben vanmiddag ook in het ziekenhuis geweest.de vk stuurde me door.heb de zelfde onderzoeken gehad filmpje, prikken enz..alles zag er wel goed genoeg nog uit.wacht alleen nog op de uitslag van mijn lever.die krijg ik vanavond nog door gebeld.
.ik mocht eventueel vanacht nog blijven om te kijken hoe mijn lichaam reageert en waarom ik s nachts en smorgens zo spuugt en hoofdpijn heb.ik zag dat niet helemaal zitten.zowiezo volgende week een extra controle.
wens je heel veel sterkte en hoop je snel de kleine kan vasthouden.
succes

Terug
Bovenaan