morgen word ik ingeleid

ben net bij de gyn geweest en word morgen ingeleid. Had al meer als 1 cm ontsluiting dus gaan ze me morgen eerst een gel geven en dan hopen dat de ween op gang komen en de vliezen gebroken kunnen worden. Moet morgen om half 7 naar de verloskamers bellen om te kijken of er plek is en dan om 7.15 daar zijn. Er stonden nog geen geplande bevallingen dus lijkt me sterk als alle verloskamers ineens vol zijn. Mochten ze vol zijn dan word het sowieso donderdag. Toch best handig zo'n geplande bevalling, kan nu rustig mn spulletjes inpakken (vluchtkoffer stond wel klaar hoor) en oppas regelen voor onze dochter.
Ik ben morgen 37 weken.
Nu hopen dat ik vannacht een beetje kan slapen
en ik laat jullie snel meer weten.(hopelijk heb ik internet in het ziekenhuis)
.
 
veel s6 meis, maar vraagje is het een 2 ling of? vind 37 weken wel vroeg het kan wel 3 weken eerder maar is er een rede dat je ingeleid wordt inplaats van afwachten en proberen langer in je te laten zitten zeg maar


liefs
 
Ik heb al vanaf week 16 medicijnen voor te hoge bloeddruk en heb sinds een aantal weken ook zwangerschapsdiabetes dus zouden ze me al niet over de 38 weken laten gaan. Alles bij elkaar opgeteld en aangezien ik al ontsluiting heb, toch besloten om al in te leiden.
 
Terug
Bovenaan