Morgen wordt Eva alweer 1 jaar!!!

A

Anoniem

Guest
Morgen is het dan echt zover, dan is onze prinses alweer een jaar bij ons, en zijn mijn man en ik een jaar papa en mama.

We zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen, om er een hele mooie dag van te maken.

Ongeloofelijk hoe snel het eerste jaar om is gaan en  hoeveel er gebeurd is.  Zo`n eerste verjaardag is toch wel heel bijzonder, nooit meer verandert een kindje zo veel als in het eerste jaar.

Groetjes Marieke

He Marieke,

Alvast gefeliciteerd! Maak er maar een gezellige en mooie dag van.

Wij hebben nog 1.5 maand te gaan, maar wat gaat de tijd toch snel.

Groetjes Anne

Alvast van harte gefeliciteerd het eerste jaar gaat heel hard en zo een eerste verjaardag is heel speciaal leuk hoor . Een fijne dag toegewenst

groetjes lisette

Gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Ik weet nog goed hoe ik me verheugde op de 1e verjaardag van ons 1e kindje....
Een roze taart, slingers, ballonnen, zelfgemaakte uitnodigingen met foto's van haar van dat 1e jaar, visite, cadeau's etc....En nu...9 januari word ze alweer 7 jaar...
Onze 3e dochter word in februari 1 jaar, de spanning is er wel een beetje af bij de 3e, maar echt wel dat we er weer een super dag van maken!!!
Jullie in ieder geval een geweldige dag toegewenst morgen!
Groetjes Roos.

Hallo,

Alvast gefeliciteerd!! Nog een maandje en dan is onze dochter ook een jaar!
Maak er een mooie dag van.
Liefs,
Karlien

Hoi,

Alvast gefeliciteerd!!!!!
Wat gaat het snel hé??
Nog 2 weekjes en dan vieren wij Yordi z'n 1e verjaardag ook.
Geeft wel een drukte met zich mee, vind ik, want je wilt toch graag dat het een bijzondere dag wordt, omdat het al zo bijzonder is.

Nou heeel veel plezier morgen en dat ze maar flink verwend mag worden.

Liefs marielle en yordi 16.01.08

Hoi,

Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van. Enne vanavond nog even flink toosten op je mooie dochter.

Liefs Reneke

heyhey

wat gaat die tijd toch snel he :D

ik wens jullie heel veel plezier en hoop voor jullie dat het een hele leuke dag zal worden, en dat je er lekker van geniet. ze wordt immers maar 1 keer 1 jaar he :p

voor ons duurt het ook niet meer zo lang. nog 5 weekjes :D kijk er echt naar uit hihi

nou, heel veel plezier en natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd!!!

liefs, do

Terug
Bovenaan