Morgen ziekenhuis bellen en morgenmiddag bellen ze mij

A

Anoniem

Guest
Heey meiden,

Had ook al even op berichtje van Lynn gereageerd, maar open nog even een topic

Net bij het afvegen helder rood bloed en heb kleine krampjes dus ik kan morgen het ziekenhuis gaan bellen voor een afspraak voor de 10e cyclus dag.
Ook krijg ik morgenmiddag de uitslagen van de bloedonderzoeken en het spermaonderzoel van mijn vriend.

Hang morgen dus 2 keer met het ziekenhuis aan de lijn.

Ben momenteel niet heel erg aanwezig, dit omdat ik echt vreselijk van het weer aan het genieten ben.
Sta bijna de hele dag op mijn schaatsen lekker op de vijver of op damsterdiep schaatsen, echt heerlijk.
Nog meer die Zo veel aan jet schaatsen zijn haha.

Over een half uurtje sta ik er weer haha

Liefs

Hai cloewja,

Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat het thuis ook goed/beter gaat (las ik in andere topic)
Wel balen dat de duivels er weer aan komen :-(
Ben benieuwd voor jullie morgen, hopelijk is alles goed, daar gaan we wel vanuit en anders weer verder met de volgende stap(pen) Waarom moest je ook alweer bellen voor je 10e cyclus dag? Ben ik ff kwijt, sorry!!

Geniet lekker van het winterse weer! Laat je morgen even weten hoe het is gegaan?

Fijne avond! Liefs Lynn.

Ik heb even terug gelezen wat betreft je 10e cyclus dag dus ik ben weer bij....haha!! ;-)

hey...
Nee ik ben niet zo'n schaatsfan. Gaan met de kinderen wel op het ijs, kunst, want echt ijs vind ik doodeng. Maar ik op schaatsen....neeeehhhh-:)

Maar super dat je het zo naar je zin hebt meid!
Spannende dag morgen!
Laat je het ons weten?

groetjes

Hier ook elke dag met de slee en de baby op pad hoor! Lekker naar buiten genieten van ijs en sneeuw!

Schaatsen is een beetje lastig met de kleine (zaterdag wordt ie 1) en manlief aan het werk.

Damsterdiep? Gaat er nog wat boven die stad? (en zo nee, heb je het PW-meer geprobeerd? Hoop daar zondag of za-chtend met ons drietjes een rondje te kunnen doen, als het ijs een beetje mooi is)

@bettie. PW meer niet geprobeerd, schildmeer al wel en vrienden hebben rondje zuidlaardermeer gedaan, overal mooi ijs, dus denk pwmeer ook wel, is toch ook al rondrit geweest?
Ik denk dat ik zaterdag en zondag hier het damsterdiep niet op kan, zaterdag damstermatathon en zondag elfdorpentocht als goed is, ga in ieder geval wel even kijken.

Veel plezier op pw meer

Liefs

@daycey

ja uitslagen zijn binnen, heb nieuw topic geopend

liefs

Terug
Bovenaan