morgen....

morgen is de dag... aan de ene kant weet ik het zeker,maar aan de andere kant ben ik bang... je denkt steeds;ik weet toch wat ik voel? maar ja,stel dat je lichaam een spelletje speelt?het voelt als een branderig gevoel in de onderbuik,een vreemd gevoel.stond vanmorgen zelfs met een kussen onder mijn shirt voor de spiegel en dat voelde zo goed! ik spoor echt niet!
ik wacht maar af tot zaterdag met testen omdat in het begin mijn cyclus zo onregelmatig was en dan zit ik op de langste... het zou geweldig zijn!!!! dit jaar kan al niet meer stuk,want we gaan in augustus trouwen. maar dit zou wel het mooiste cadeau zijn! moest het even kwijt..
gr. petra

Hoi Petra,

Spannend he? Ik hoop voor je dat het antwoord positief is! 9 Maanden met een kussen onder je trui is ook niks ;-)

Zelf ga ik volgende week woensdag trouwen. Heeel spannend. Ik hoop dat we op de huwelijksreis een kindje kunnen gaan maken!!

Sterkte met het testen!!

kus Frederique

Dag meiden,

Frederique, leuk dat ik je hier even tegenkom.
Spannend voor je Petra.
Ik ben van plan morgenochtend te testen. Gisteravond dacht ik ongi te worden en was erg teleurgesteld. Maar die gekleurde afscheiding is helemaal verdwenen. Dus ga ik morgen testen. Dit wou ik ook even kwijt,
We houden elkaar op de hoogte, he1
Marijke

dank jullie wel,voor de lieve reacties.
en marijke, heb je al getest? hopelijk is het zo positief als wat!
ik laat een dezer dagen nog even wat horen,fijne dagen allemaal met een hoop geluk en succes! gr. petra

p.s Frederique een hele fijne, mooie dag volgende week en hopelijk is het dan raak in die "witte broodsweken"!

Ik heb ook zo met een kussen voor de spiegel staan showen en toen bleek dat ik zwanger was!! Ongepland maar wel gewild!! Dus ik zal duimen dat jouw kussen je ook geluk brengt. Mijn zoontje is ondertussen 11 maand oud en ik ga straks nog eens kijken waar dat kussen ligt want ik wil nog een kindje. veel geluk!!!

Ik leef met je mee.
Ik hoop voor je dat je goed nieuws hebt.

Dat zal wel de mooiste dag van je leven zijn (en natuurlijk je bruiloft ook).

Heel veel geluk met alles.

XX Bibi

Terug
Bovenaan