Morgen...

Hoi meiden,
morgen is de grote nod dag! spannend want het voelt toch anders dan vorige keer,toen had ik alle verschijnselen heel heftig,nu alleen af en toe.behalve mijn borsten doen erg zeer!verder geen gezeur in mijn buik, alleen is hij opgezet en krijg ik er last van zelf met een stretchbroek...hard en opgezet.wel last van stemmingswisselingen het gaat op en neer en die had ik vorige keer niet.toen begon ik ook al 2 dgn voor mijn nod met lichtroze bruine afscheiding en nu niet.die roze afscheiding heb ik een aantal dgn geleden al gehad,maandagavond;ook nog niet gehad.
Simone,hoe is het met jou???
ik ga echt na mijn nod testen en niet vandaag of morgen,heb ervan geleerd,ondanks de spanning..
iedereen succes!
gr. petra
 
hey petra,
Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor. Of heb je normaal ook last van je borsten? Volgens mij is dat een typisch zwangere vrouwen dingen. Ik wil je niet nerveus maken, maar ik denk echt dat het raak is! Ik heb vandaag weer gesport, had ik heel de tijd geen zin in maar ik heb me helemaal gek gefietst! (spinnen). Ik ga voor de volgende ronde. Maar dat kan nog wel even duren. Volgens de gynocoloog komt je cyclus op gang als het zwangerschapshormoon op nul zit. Dus dan moet ik nog 160 hormoontjes wachten.
Petra succes morgen! En laat het snel weten.
liefs san
 
Hoi Petra,

Spannend hè!! Aan al je klachten te horen, heb je volgens mijn best een goede kans dat je zwanger bent, maar het is nog ff afwachten. Ik had gisteravond toen ik naar het toilet ging een streepje bloed op het toiletpapier. Meteen helemaal balen omdat ik dacht dan mijn ongi eraan kwam, maar het is daarbij gebleven... Snap er niks meer van. Heb al anderhalve week een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en steekjes bij mijn liezen en dat wordt langzaam aan steeds erger, maar ja, dat kan ook betekenen dat mijn ongi eraan komt. Af en toe ben ik ook een beetje misselijk... Normaal als ik ongi moet worden, krijg ik een paar dagen vantevoren ook allemaal pukkels in mijn gezicht, maar dat is nu niet het geval. Tja, alles kan nog...
WHAAAAAAAHHH!!!! Ik haat die onzekerheid!! Morgen inderdaad NOD, maar ik ga zeker niet voor maandag testen. Oh wat is dit weer moeilijk.

Jij ook heel veel sterkte meis!!
 
Terug
Bovenaan