morgen!!

Morgen eindelijk de 20 weken echo!! Ik kan echt bijna niet meer wachten (ben morgen 21 weken en 2 dagen, dus we hebben echt lang moeten wachten!). Nog meer dames hier die de 20 weken echo nog voor de boeg hebben?
Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig!! ik dacht eerst heel lang een meisje, maar de laatste twee weken twijfel ik weer ontzettend. Ach, je kan het ook gewoon niet weten, maar ik hoop dat ze het morgen kunnen zien!!
Ik laat het jullie snel weten!!

Hee Yvette
Ik heb die echo pas volgende week dinsdag! Ik ben dan ook 21 wkn+2. Lang hè dat wachten? Ik lees wel of je gelijk hebt dat je een meisje krijgt. Mijn intuïtie klopte tot nu toe vlekkeloos. Mn oudste is een zoon en de tweede een dochtertje. Nu denk ik bijna zeker weer een zoon! Spannend allemaal. succes morgen.
Liefs MamaLina

Hoi Yvette,

heel veel succes morgen! Ik heb 9 feb de echo....nog 3 weken door bijten. Dan ben ik precies 20 weken.
Wij willen ook heel graag weten wat het gaat worden. Eerst dacht ik dat het een meisje zou worden maar nu denk ik steeds meer dat het een jongen gaat worden.
Wel grappig, ik had nooit gedacht dat die drang zo groot zijn om te weten wat het gaat worden....

Veel kijk plezier!!!!

Groetjes Yvonne

Hé Yvette,
Ik mag morgen ook voor de 20 weken echo. heb er heel veel zin aan, maar vind het ook wel spannend. Wij willen niet weten wat het gaat worden en hopelijk zien we dat ook niet in beeld.

Gr. _Brinky_

Terug
Bovenaan