morgen

morgen is het zo ver.

dan krijg ik eindelijk me spiraaltje.. en hoop dat de ongesteldheid dan ook weg blijft of maar heel weinig is..

me moeder was met het spiraaltje bijna niet meer ongesteld 2dagen in de 3maand en dan heel mild
dat lijkt me ook wel prettig..

ben uberhaupt gezegend ethan is 2,5 maand en ben nog altijd niet ongesteld lang leven de borstvoeding haha

Ik heb altijd begrepen dat als je een spiraaltje krijgt deze word gezet als je ongesteld bent!! In ieder geval succes morgen en hopen dat je niet meer ongesteld word!! Heerlijk!

hoeft niet doen ze wel als je nog geen kinderen hebt gehad omdat de baarmoeder dan goed open staat, maar als je kinderen hebt gehad is dit allemaal makkelijker
het enige verschil is dat het de eerste week nog niet veilig is..

als ik daar op zou moeten wacht kan ik wachten tot ik een ons weeg haha..

de gynaecoloog zegt ook als je daar op wil wachten dan kan het misschien nog wel even duren.
zelfde geld geef je bv tot ethan een jaar is en als je dan stopt en nog even duurt voor dat het op gang komt dan ben je een jaar verder..

ik heb hem maandag laten plaatsen en geef ook bv. Je hoeft inderdaad niet te wachten tot je eerste menstruatie want bij bv kan dat heel lang uitblijven. Ik heb hem dus ook niet gehad en heb nu dus een spiraaltje. Ik bloedde maandag wel een heel klein beetje maar dat was meer van het inbrengen.

ik had gisteren en vandaag wel een gevoel alsof ik ongesteld moet worden, maar dat is normaal schijnt.

Succes morgen.

Succes voor morgen,blijf rustig doet geen pijn hoor.
Ongesteld woord je zeker maar dat doet geen pijn meer en ook duur 1-2 dagen
Ik ben super tevreden :) en is mijn eerste

Terug
Bovenaan