morgen

morgen word ik ingeleid ben dan 39weken en 4 dagen dit i.v.m. galstenen met de bijbehorende pijnaanvallen zo raar om te weten dat het morgen of overmorgen voor bij is dat we dan een gezin zijn waar we al bijna 10 jaar op hoopte
maar ja hoopelijk gaat alles goed voor jullie allemaal ook heel veel suces met de laatste loodjes en de bevaling
groetjes beina mama chantal

Oei, spannend!
Veel succes met de bevalling.
En ook met de galstenen trouwens...
Echt spannend he, om straks een gezin te zijn en niet meer gewoon met zn tweetjes.. Zeker voor jou omdat je het al zo lang wil!

succes morgen!!!!!

Weet je al op welke manier je word ingeleid?
ik zelf word Woensdag ingeleid,ben heeeel benieuwd! morgen gaat dochtertje lekker een dagje spelen bij het kdv zodat ik misschien nog wat kan doen haha en dinsdag hou ik haar lekker bij me :)

ja krijg je eerst nog gel of krijg je gelijk weeenopwekkers, de vorige keer ben ik ingeleid en had ik al 2 cm ontsluiting en beviel ik in de avond, nu wordt ik morgen ook ingeleid en beginnen ze met gel want ik heb nog geen ontsluiting dus kan het nog een dagje langer duren, en als het tegen zit 3 dagen (maar gezien ik al een bevalling achter de rug heb verwachtten ze dat niet)

Maar het is zo'n raar idee dat we morgenochtend weggaan met z'n tweeen en met z'n drieen terug komen (mijn dochter gaat naar mijn ouders)

Nou succes he en we lezen je verhaal wel

groetjes

ja ik krijg eerst een cateter ongeveer 10uur als het goed is heb ik dan 3 cm ontsluiteing (ik zit nog pot dicht) dan gel en als het dan niet snel genoeg gaat infus hopelijk gaat alles goed en slaat het aan anders krijg ik een keizersnee
ik wil het zo graag zo natuurlijk mogelijk
jullie ook heel veel sucsses
niet vergeten alles komt goed ;)

succes dames...

hier is de klein de dag voor dat ik zou word ingeleid vond dat zelf wel heel fijne... maar weet inderdaad heel goed hoe raar dat voeld!!!

geniet voor al van jullie klein... en ik hoop voor jullie beide dat alles zo snel mogelijk aanslaat!!!

Terug
Bovenaan