morgen...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

morgen het 2de gesprek bij de gyn. Vindt het best spannend.

Eigenlijk vanaf het vorige gesprek met de gyn tot en met gisteren omde dag geklust.
Vorige week maandag/di/woe ochtend gewoon wakker geworden door de buikpijn. Douchen en warme dranken werkten toen wel. De andere dagen nergens last van.

Zaterdagmiddag opeens ook weer buikpijn. zo en vanmorgen ook weer wakker geworden met buikpijn en vanmorgen zelfs een beetje misselijk. Zo vreemd, maar ik probeer dit gewoon onder de spanning te schuiven.

Gisteren samen gesproken over dat ik nu echt gewoon wacht op de uitslag, en nu deze laatste 2 dagen wel even het bijltje erbij neer gooi. Vond hij ook helemaal geen punt, gelukkig niet! :)

Gisteren een allergische reactie gekregen op een muggenbult. Hopelijk is dit niet beïnvloedbaar, maar dat zal ik morgen direct navragen.

Hebben jullie nog tips voor morgenochtend vroeg?

Om 8 uur weg, dan even cliënt aankleden en dan direct door samen naar de gyn.
Heb al een heel lijstje met vragen. :) Misschien jullie nog bepaalde vragen die ik echt zou 'moeten' stellen?

liefs,

Tips, tja.... Als je je lijstje met vragen paraat hebt, is dat denk ik voldoende. Dan heb je alles bij je wat voor jullie belangrijk isen waar voor jullie de twijfels en vragen liggen.
Misschien dat ze vast iets kunnen vertellen over de komende onderzoeken, mits er niet eerder iets gevonden wordt? Ik vond het erg geruststellend om te weten welke onderzoeken er in het verschiet zouden liggen. Zo kon ik me toch meer voorbereiden dan wanneer mij elke keer weer een nieuw onderzoek ter ore kwam.

Succes morgen!

Liefs Daisy

Succes morgen! Tips heb ik verder ook niet, goed dat je een lijst met vragen hebt die had ik niet en vergat dus ook de helft :-(

Hoop dat jullie wat wijzer worden!

Dankjulliewel Daisy en Beauty.

Gaat wel lukken denk ik dan morgen.

Gelukkig komt er zo via dit forum ook al veel informatie en dat scheelt ook wel een heleboel. En veel kun je natuurlijk al opzoeken op internet.

liefs,

Sterkte meid. Wat de rest zegt: vooral over het verloop van de onderzoeken enzovoorts. En die allergische reactie:volgens mij maakt dat niks uit.

Ik ben benieuwd wat je hebt gehoord vandaag!
Wenser

Terug
Bovenaan