Morgen...

Aaah, morgen 9 uur de 20 wekenecho. Vind het echt wel spannend!
Heb al 3 gezonde kids, kan bijna niet geloven dat we dat hele wonder nog een keer mogen meemaken. En nog een meisje ook...
Maar aan dat soort gedachten heb je natuurlijk niks, dus wachten we maar weer gewoon af...

Ik wil in ieder geval iedereen heel veel plezier wensen met deze echo en ik hoop dat we allemaal goed nieuws krijgen!

(het geslachtlijstje zal wel flink aangevuld worden, want er zijn volgens mij een heleboel nieuwsgierige meiden hier!)

Hoi meiden,

Alles was goed, pffff, super! Het beebje liet zich erg moeilijk bekijken, lag heel diep en bewoog veel. Gelukkig hadden we een ervaren echoscopiste.

Wel is het kindje aan de grote kant en heb ik erg veel vruchtwater, dus zullen ze wel een suikertestje gaan doen.. Maar dat zal allemaal wel loslopen...

Het is nog steeds een meisje, dus nu ga ik eerst maar eens een roze jurkje shoppen... Haha, nee, ik ben niet zo van roze hoor, maar wel van de jurkjes. Leuk!

Hey,

Gelukkig dat alles goed is. en leuk een meisje, kan je lekker veel tutten!

En een suikertest tja, zal vast wel goed komen, je kan ook gewoon een groter kind hebben, vooral als jezelf en je man ook niet al te klein zijn.

Krijg je zo een test dat je moet bloedprikken dan een mierzoet dankje moet drinken en dan 2 uur later weer moet bloedprikken?

Terug
Bovenaan