morgenavond 3d echo..

ik vind het zo spannend..
hopelijk wil dat kleine frummeltje mee werken en krijgen we mooie beelden te zien!

mijn man vond het bij de eerste zwangerschap niet nodig, en nu eigenlijk ook niet echt hahahaha.
maar omdat dit toch de laatste zwangerschap is, en we er veel minder mee bezig zijn als met de eerste wilde ik het erg graag!
Lijkt me zo mooi om te zien..

dus ik ben ontzettend benieuwd.

iemand een 3d echo laten maken?

groetjes Elise. 29 weken.

Jaaaaa het was prachtig en zo ontzettend duidelijk!
Hij/zij was constant met zijn/haar handjes aan het spelen.
Heb echt een half uur lang liggen genieten van de beelden.....
Ik voelde en zag de bewegingen ook gelijktijdig, zodat je nu
weet wat je altijd voelt in je buik.....zo mooi!

Zou het echt iedereen aanraden, het is misschien wel prijzig maar
zeker de moeite waard!!

Veel plezier morgenavond en geniet!
Gr.Annemiek.

Wij hebben ook een 3d echo gehad, maar bij ons had de kleine er echt geen zin in. Handjes voor het gezichtje lekker omdraaien enz. Wij hebben wel ons geld toen terug gekregen, maar moet zeggen vondt het wel jammer, maar jullie kleine heeft er vast zin in. Veel plezier morgen.

Liefs Margot

Wij hebben het ook gedaan. Voordat ik zwanger was vond ik het echt onzin, maar nu.... We hebben heerlijk ervan genoten en een van de foto's staat op de kast. Die hebben de opa's en oma's ook gekregen voor sinterklaas. Mooi verpakt in een lijstje en met een gedichtje erbij.

Hij lag niet zo gunstig en had vaak de handjes voor zijn gezicht, maar het was echt de moeite waard.

Hallo...

Ik ben nu ruim 29 weken zwanger en wij hebben met 26 weken een 3D echo gehad. Eerder tijdens de zwangerschap hadden we nog zoiets van: ach dat geld kunnen we beter gebruiken voor de aanschaf van alle babyspullen (het is onze eerste, dus alles moet nog aangeschaft worden), maar toen we de 20 weken echo hadden dacht ik: jeetje dit is dan het laatste dat we te zien krijgen tot aan de bevalling...
Dus toen besloten we om wel een 3D echo te doen. Achteraf zijn we er heel erg blij om! We hadden het absoluut niet willen missen! Onze kleine verschool zich heel vaak achter zijn/haar handjes, maar desondanks was het ongeloofelijk om al zo goed en duidelijk een kijkje in je buik te kunnen nemen. We waren allebei helemaal enthousiast en genoten van het half uurtje baby-kijken. We kregen 5 mooie foto's mee en een DVD met de hele opname. Op één foto gaapt de kleine zelfs (al krijgt hij/zij natuurlijk nog geen adem... Het was puur een mimiek beweging, maar wel erg mooi om te zien).
Kortom: we raden iedereen aan om voor een 3D echo te gaan, het is elke cent dubbel en dwars waard... (al is het natuurlijk wel zo dat je baby wel een beetje moet meewerken.)
Dus jullie ook heel veel plezier met de 3D echo!!!

Groetjes van Carlijn.

Terug
Bovenaan