morgenavond op vakantie...en 2 weken weg, zal jullie missen!!

A

Anoniem

Guest
lieve meiden,
morgen gaan we op vakantie! 2 weken zijn we weg, en hier dus ook! zal jullie missen! ongeveer zaterdag mijn nod... voel niks, t zal dus wel niet, dan gaan we maar weer verder met ronde 19...maar misschien ook niet?! we zullen het zien! jullie horen van mij, als ik terug kom! alst goed is, 5 augustus...! Tot dan!!!!! Allemaal een heerlijke fijne vakantie gewenst!!!!!!!!! DDoooooooeeeeegg!

Liefs en knuffels Em

Hoi Em,

Geniet van je vakantie, en wie weet als je er niet mee bezig bent.... lukt het wel.
Als je nu niet zwanger bent, dan kan je eind van je vakantie in ieder geval gaan klussen. En na alle rust komt dat helemaal goed....

Fijne vakantie en tot augustus.
Liefs Bo

lieve meid,

HEEEEEEEEEEEEL veel plezier!!!! geneit er lekker van. hopelijk ben je zwanger ookal denk je van niet ( ik overigens ook niet dat het voor mij gelukt is deze maand) neem je nu wel/niet je test mee??hahahaha

veel liefs en tot gauw weer hjoor!!!!

liefssssssssss sweety

Een hele fijne vakantie!
Ik hoop voor je dat als je terug komt   ons goed nieuws kan vertellen!!
Eventjes weg uit de sleur....geniet maar van je vakantie!!

Liefs,Swinnie

Even alles de boel de boel laten, de accu opladen. En misschien heel misschien goed nieuws tijdens je vakantie. Indien niet ............ geniet van je vrije dagen, voordat je het weet zijn ze weer om.

En dan zijn wij er weer.

Groetjes
talke

Hoi meis,

Wens je een hele fijne vakantie toe geniet er maar lekker van saampjes!!!
Misschien kom je met een kadootje terug das helemaal mooi!!!
Doeggggggggggg!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan