Morgenochtend de 20 weken echo... spannend!!

Ha meiden,
Alles goed met iedereen??

Hier alles prima. Ben morgen alweer  20.4 weken zwanger van de 2e en t buikje is nog bescheiden (heb over het algemeen mn eigen broeken nog aan), wel al meer dan de vorige keer, maar t valt me echt nog alles mee!

Morgenochtend hebben we de 20 weken echo. Ben er best een beetje zenuwachtig over.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat helemaal niet! Ben echt super nieuwschierig naar onze kleine. We willen niet weten wat het is, mag wel weer een verrassing zijn!! Ik voel het echt al super goed schoppen, nu alweer zo'n  5 weken! Echt leuk!! Gister zag ik voor het eerst duidelijk mijn buik bewegen, ook zo'n super leuk gezicht..

Nou, ik laat jullie morgen wel weten hoe het was!!

Liefs, Mijn schatje

Hoi hoi...

Excuus, gister de pc niet aangehad... (ook wel eens lekker...)

Alles was helemaal goed! Er werd lekker de tijd genomen om alles te bekijken! We hebben  er een DVD van laten maken, en die is gewoon ruim 10 minuten (bijna 15) Echt super leuk dus!!! We hadden ons zoontje meegenomen, die keek vol verbazing naar de 'televisie' en zei, hé,  baby! Echt zoooo leuk! (ik had op de heenweg  gezegt dat we de baby op televisie zouden gaan kijken, dus  hij was al een beetje voorbereid...)    

Gelukkig is alles helemaal goed! Ik was nu best een beetje  zenuwachtig, maar gelukkig nergens voor nodig geweest dus!!!  

Groetjes, Mijn schatje!        

Terug
Bovenaan