morgenochtend echo

Morgen dan is het zover...
Dan krijg ik te horen of er een mooie ei op springen staat en wanneer we gaan insemineren!!!!

Ik heb er wel zin in!! Maar ik zit eigenlijk heel erg tegen de 2 wkn (daarna) op de kijken, voordat ik een test kan doen...
Nu weet ik toch dat er meer kans is van slagen en de afgelopen maanden was dat een beetje weg...
Ik weet echt niet hoe ik me ga afleiden, ik het weekend heb ik al plannen gemaakt maar ik merk dat ik juist op mijn werk er veel mee bezig ben.

Ik wil ook graag een computer kopen maar we willen ook graag op vakantie gaan, ik weet nou niet wat ik nu belangrijker vind...

Nou jullie horen morgen wel hoe het is verlopen..

liefs,
MoMo

Ho MoMo,

Ik ben er op mijn werk ook heel veel mee bezig, raar is dat he? Ik heb op mijn werk momenten dat er niet heel veel te doen is, ik denk dat het daar aan ligt. Afgelopen mei ben ik een weekje naar Turkije geweest en ik moet zeggen toen was ik helemaal niet "bezig"met zwanger worden. Raar maar waar!!
Ik wil je wel heel veel suc6 wensen voor morgen zal aan je denken en voor je duimen. Ik zelf heb maandag een samenlevingstest brrr. das minder maar ja dat moet ook gebeuren.

Nou meid STERKTE
Groetjes Ang..

Hoi Momo,

Wat spannend voor jullie morgen! Ik hoop dat de clomid zijn werk heeft gedaan en het niet voor niks is geweest! Bij mij is een duidelijke tempstijging te zien, dus ik ga er vanuit dat de clomid een ei heeft laten rijpen en springen,,,zit nu in de wachtfase,,,NOD zo rond 3 juli!! Spannende tijden breken weer aan!

Heel veel succes morgen!!

Liefs moi xxx

Ang: ik wil eigenlijk ook zo'n samenlevingstest laten doen, ik ga dat morgen direct ook ff vragen..
Ik heb ook weinig te doen op werk, het is nu helemaal niet druk en denk ook dat het daardoor komt, ik zou het lieft die 2 wkn die ik strax met afwachten lekker ook in Turkije willen doen, dan vliegt de tijd sneller....
Ik denk dat ik maar ff ga kijken naar een goedkope lastminute!!!

Moi: ik hoop het ook!!!!!! erg he die wachtfase, ik zie daar echt tegenop!! maar ik ga ff kijken of we misschien 1 weekje weg kunnen voor een lekker goedkoop prijsje...

Ik spreek jullie morgen weer..

liefs xxx
MoMo

Hoi MoMo, ik wil je even veel succes wensen morgen en dat je goed bericht krijgt (dat er een mooi ei is) en dat de inseminatie goed zal verlopen zodat je snel naar het zwanger worden forum kunt gaan. Zou wel heel mooi zijn he? Nou meid, ik wens je alle succes van de wereld en dat het maar mag lukken.

liefs Molly.

ja, ik hoop ook dat je eitje er aan zit te komen en dat t daarna een beetje lukt om je te ontspannen. misschien kan je van iemand een compu overnemen? sommige mensen nemen heel snel weer een nieuwe terwijl een ander nog prima met de oude kan internetten ofzo. kan je ook nog op vakantie!
laat je weten hoe t gegaan is?
lis

hoi
ik duim voor je hoor.
heb je op je werk geen pc prive plan. dan kan je een computer aan schaffen en dat gaat dan maandelijks van je bruto salaris af.hebben wij ook en dan kan je ook op vakantie.het is misschien een tip.

liefs winnie hou je taai.

Terug
Bovenaan