Morgenochtend nog een keer insemineren na vanavond?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik had vrijdag om 12.00 u een knallende ovulatietest > om 15.00 hebben we geïnsemineerd. <br /><br /></p><p>Vandaag om 12.00 u nog steeds een knallende ovulatie test > dus om 22.30 weer geïnsemineerd. <br /><br /></p><p>Is het nog belangrijk om het morgenochtend nog een keer te doen? Of in de middag? Of is het genoeg zo? <br /><br /></p><p>Begin april een miskraam gehad en nu dus weer een ovulatie. Helaas kunnen wij maar 1x per maand vrijen, daarom voor de rest thuis inseminatie. <br /><br /></p><p>ik hoor het graag van jullie dankjewel ?</p>
 
Hoi, ook hier middels inseminatie. Bij ons is het advies 1 keer per ongeveer 48 uur. Dit ivm de zaad kwaliteit en het zaad overleeft vaak enkele dagen. Als je vanavond laat hebt geïnsemineerd, dan zou het wel goed moeten zitten. Maar volgens mij gaat het er ook om dat jullie doen wat goed voelt! Wij houden over het algemeen aan: eerste inseminatie op eerste dag van positieve ovulatie test en dan 36-48 uur later een tweede inseminatie. In uitzonderlijke gevallen doen wij drie keer (als we bv niet zeker zijn). Succes! ?
 
[quote quote=10552203]Hoi, ook hier middels inseminatie. Bij ons is het advies 1 keer per ongeveer 48 uur. Dit ivm de zaad kwaliteit en het zaad overleeft vaak enkele dagen. Als je vanavond laat hebt geïnsemineerd, dan zou het wel goed moeten zitten. Maar volgens mij gaat het er ook om dat jullie doen wat goed voelt! Wij houden over het algemeen aan: eerste inseminatie op eerste dag van positieve ovulatie test en dan 36-48 uur later een tweede inseminatie. In uitzonderlijke gevallen doen wij drie keer (als we bv niet zeker zijn). Succes! ?[/quote]
 
 
dankjewel ??
 
Terug
Bovenaan