Morgenochtend om 10 uur melden in ziekenhuis

Na de controle vrijdag hoefde ik eigenlijk pas na een week terug te komen omdat mijn bloeddruk al 1,5 week hetzelfde bleef. Vrijdagavond ineens pijn tussen de schouderbladen en erge hoofdpijn. Vandaag maar eens gebeld naar de huisarts omdat het niet over ging. Kon natuurlijk gelijk komen. Bloeddruk veel te hoog. 153/102. Daar was ze niet blij mee. Doordat ik wat kortademig ben, was ze ook nog eens bang voor een longembolie. Maar zuurstofgehalte was 99% en longen klinken goed. Na overleg met de gyn vonden ze het beter dat ik toch even langs zou gaan in het ziekenhuis. Ik mocht zelf kiezen of dat nog vanavond was of morgenochtend. Aangezien ze het beter vonden dat mijn man ook mee gaat (en ik nog even in huis de puntjes op de i wil zetten) heb ik gekozen voor morgenochtend. Zal wel even retourtje trombosedienst worden. Toch maar even het koffertje meenemen morgen. Mocht het nodig zijn gaan ze gelijk inleiden. Ben benieuwd of ik morgen gewoon weer naar huis kan of dat ik ineens moeder wordt!

Sterkte morgen...... komt vast helemaal goed....
Miss ben je morgen wel al mamma... :D:D

Spannend.... hoop snel wat van je te horen....
of hoe het ging bij de gyn of een geboorte berichtje

Rustig aan!

liefs

Terug
Bovenaan