Morning-afterpil en borstvoeding

<p>Hallo mama’s,</p><p>Zojuist heb ik de ellaone morning after pil ingenomen. Op internet staat beschreven dat je borstvoeding een week lang niet mag geven, af moet kolven en weg moet gooien. </p><p>Mijn dochter drinkt NIET uit flesjes (HELP), zijn er andere mama’s die hier ervaring mee hebben? </p><p> </p>

Nee, maar dat zijn wel stoffen die je niet door wilt geven aan je baby door wilt geven.Toch flesjes proberen is de enige optie denk ik... Een ander merk/andere speen misschien? Of anders van een lepeltje? Of anders in hele kleine slokjes aanbieden uit een dopje. Dat kost veel tijd, maar je moet toch iets

Is het echt een hele week? Ik meende een keer bij iemand anders gelezen te hebben dat het handig was om rond de 24 of 48 uur af te kolven en dit weg te gooien. Zou je anders eventueel de huisarts(enpost) kunnen bellen voor advies van een assistente?

Mijn dochter wilde eerst ook niet uit de fles drinken. Ik kreeg de tip om eerst mijn pink in haar mond te stoppen, hier zuigt ze dan op en dan de fles erbij in. Als ze die te pakken heeft, dan de pink eruit halen. Dit heeft ons geholpen. 
Hopelijk werkt het bij jouw kindje ook.
Succes!

Terug
Bovenaan