Mosselen eten?

Hallo allemaal,
Alles goed met jullie zwangerschappen?
Weet iemand of je als je zwanger bent mosselen mag eten en maakt het dan ook uit of je ze vacuumverpakt koopt en daarna kookt? Ivm die bacterie?

Ik hoor het graag want ik heb binnenkort een etentje!

Alvast bedankt,
Ikke42
 
Hoi!

Ik zou het niet eten.
Zeker niet als je maar 1 slechte ertussen hebt zitten, daar kun je zooooo ziek van zijn.

Lijkt me niet echt gezond....

Doe mij maar een doorbakken biefstukje ;)

groetjes,
Juul
 
jawel hoor kun je lekker eten mosselen
enne dat ziek worden van een bedorven mosel geld ook als je niet zwanger bent dusss.

ze zijn gekookt en gaar dus lekker opeten zou ik zeggen

p.s. een ui meekoken wordt die zwart dan zijn je mosselen niet goed
 
Hey lotteisabel,

Lief dat je het vraagt. Mijn echo was goed. We zagen een sterk hartje kloppen en hij of zij was druk in de weer met armpjes en beentjes!
Ik durf er nu een beetje in te gaan geloven......
Zaterdag gaan we het wereld kundig maken.

Bij mij is er zo en zo een grotere kans dat het in verschillende stadia van de zwangerschap mis gaat. Ik probeer mijn zorgen aan de kant te zetten en er zo veel mogelijk van te genieten!!!!

Bij jou alles ook ok?

Liefs Ikke 42
 
Het staat niet tussen de 'verboden' dingen van het voedingscentrum. Je kan het daarom gewoon eten. Ik zou wel een mossel die niet helemaal opengegaan is tijdens het koken laten liggen.
 
Hoi

Bij mij was alles goed heb afgelopen dinsdag een echo gehad en ook druk aan het bewegen met armpjes en beentjes,Ik mag nu naar de vk en daar mag ik volgende week al heen Lekker om de hoek.Nou meis geniet ervan en probeer positief te blijven.


groetjes
 
Terug
Bovenaan