Motor rijden

Dames,

Hoe doen jullie het met motor rijden tijdens de zwangerschap.
Ik hoor zulke verschillende verhalen.
Ik heb zoiets van ik blijf rijden tot ik mijn pak niet meer pas.
Dus ongeveer tot Mei denk ik. Nu 14+3
Graag wil ik weten hoe jullie er over denken.
 
Hoi,

Ik rijd zelf geen motor maar mijn man wel. Heel vaak trokken wij er samen op uit. Maar nu ik zwanger ben hebben wij samen besloten dat ik niet meer mee ga. Gewoon uit voorzorg. Het kan natuurlijk altijd gewoon goed blijven gaan, maar het heeft bij ons  bijna een jaar geduurd voordat ikzwanger  werd, misschien dat we daarom extra voorzichtig zijn en geen extra risico's nemen. Hiermee bedoel ik niet dat ik iedereen afraad om motor te gaan rijden, ik zou graag met dit mooie weer gaan rijden. Maar wij durven niet zo, mocht je bijvoorbeeld onderuit gaan........dat risico durven we niet te nemen.

Maar als jij je er goed bij voelt, gewoon blijven rijden meid!!!!!!!!!!!!

Hopelijk heb ik je niet bang gemaakt, groetjes Monique2, 12 weken, 6 dagen
 
Hoi Muts,

Heerlijk he op de motor met dit weertje ?
Ik ben nu 34+4 wk en ik moet zeggen dat ik heeeeeeel erg verlang naar een ritje.
Ik rijd zelf niet maar trok er vaak op uit met mijn man die zelf wel rijd...en ik raakte vorig jaar Juli dus zwanger en heb tot eind september ook achterop gezeten, niet zo heel lang dus, omdat ik het toen best eng begon te vinden, ik dacht als ik val, maar opzich kan het volgens mij helemaal geen kwaad hoor...als je maar niet valt.

En nu kan ik niet wachtten tot ik weer achterop kan springen, vooral met dat mooie weer ben ik erg jaloers op alle rijders...

Je moet gewoon doen waarvan jezelf denkt dat het nog kan.

Genietse dus nog effe...

Groetjes Sun
 
Tot ik erachter kwam dat ik zwanger was heb ik motor gereden. Daarna niet meer, ook niet achterop. Ik was bang om te vallen en zou het mezelf nooit vergeven als er iets zou gebeuren (nu was ik ook zo misselijk dat zelfs autorijden niet prettig was). Het ligt er misschien ook wel aan wat voor soort motor je hebt. Wij hebben een racer, dus je kan er al niet rechtop op zitten. Met dit mooie weer krijg ik de kriebels om te gaan rijden wel weer, maar met een buik van bijna 37 weken kan ik geen eens meer op de motor zitten.
 
Terug
Bovenaan