Motorrijden

Hoi meiden,

Volgens mijn moeder kun je beter niet motorrijden als je zwanger bent (of achterop zitten) i.v.m. trillingen. Weten jullie of dit mag?

Alvast bedankt!

Sandra B (bijna 12 weken)
 
Hoi,

Ook ik ben niet meer op de motor gestapt sinds ik weet dat ik zwanger was. Maar inderdaad omdat ik het een te groot risico vindt dat ik val en niet zozeer om de trilling. Daar heb ik eigenlijk nooit van gehoord dat dat schadelijk zou kunnen zijn.

Groeten
 
hoi motormuis,zeker mag je wel motor rijden .ik rij zelf ook gewoon op mijn motor en heb dit ook met de gyn besprokenze wenste me veel plezier.als je je een dag niet lekker voelt dan rij je natuurlijk niet maar dat doe je ook niet als je niet zwanger bent.als je je zeker genoeg voelt mag je dus gerust rijden.ik wens je veel plezier.groetjes dec moed.
 
Tja nog even een nagekomen berichtje. Ik rij op zich nog steeds (34 wkn) maar zoals vandaag met het slechte weer neem ik het risico niet. Achterop zitten doe ik niet meer want dat vind ik eng. Natuurlijk ben je kwetsbaar op de motor en ik denk dat iedereen het voor zich moet weten.
 
Terug
Bovenaan