moxa-therapie

A

Anoniem

Guest
Hallo !

Ik ben van het oktober forum, morgen 33 weken zwanger van mijn eerste en heb net bij de VK gehoord/gezien dat mijn kleintje nog in stuit ligt. Ze adviseerde me om met moxa-therapie te gaan beginnen. Heeft één van jullie hier ervaring mee??

groetjes,
Hope74

Ik heb dr nog nooit van gehoord.... Maar misschien staat er op internet het één en ander over?

Groetjes, Mirjam

Hoi, Ook ik hoor eigenlijk bij het Oktober forum, maar lees meestal alleen mee.
Ik ben ondertussen 36+3 en afgelopen maandag begonnen met moxa-therapie. We kwamen er afgelopen vrijdag pas achter dat ie in  stuit ligt. Nu dus twee keer "behandeld" en nog niet het idee dat het daadwerkelijk gedraaid is. Wel komt er absoluut reactie. De baby is over het algemeen heel erg rustig maar als die hete sigaar bij mijn teen wordt gehouden komt ie echt in beweging. Ik hoop dat het gaat werken want ik wil echt heel graag  thuis bevallen. Ik hoop stiekem dat de gynaecoloog vrijdag zegt, zo de kleine is gedraaid.
Ik zal je op de hoogte houden...
Op  www.stuitlig.nl kan je veel info vinden en het bestellen...
Groetjes Angela  

Ik heb er nog nooit van gehoord maar een hete sigaar bij de teen......dat klinkt op zijn minst interessant. Hoe werkt dat?

Het is een soort acupunctuur maar dan zonder naalden. Aan de zijkant van je kleine teen zit een drukpunt dat in relatie staat met je baarmoeder. Door dat punt te verwarmen met moxa kruid kan je baby draaien...
Moxa is een soort kruid wat ze drogen en daar draaien ze dan een soort van sigaren van die je moet aansteken. Een kwartier per kleine teen per dag.
Ik hoop echt dat de kleien nog draait. Morgen naar de gynaecoloog, dan zien we weer verder. Misschien wordt er een datum geprikt voor een keizersnede. Ik wacht maar af...

Groetjes ANgela
36+4

Goh wat interessant zeg, dat is helemaal nieuw voor mij. Je kan het altijd proberen natuurlijk. Ik hoop voor je dat ze nog draait en anders maar een keizersnee dan. De baby moet er toch veilig uitkomen. Maar ik ben echt benieuwd of het nog gaat werken!

Terug
Bovenaan