Mozzarella

Hallo

Even een vraagje...ik heb net een overheerlijke pizza "Mozzarella" gegeten van dokter Oetker. *Schrik* toen ik halverwege was zat ik me ineens te bedenken...mag ik wel mozzarella??! Ik heb wel de verpakking erbij gepakt, maar daar stond niet bij of het van rauwe of gepast. melk gemaakt was. Iemand hier eraring mee!? Dan hoor ik het graag.

Groetjes!!

Ps: Pizza is wel verwarmd bij 180 °C zal het die bacterie dan niet dode?! (als het van rauwe melk zou zijn? En dan nog moet het is het de vraag of er bacterie in zit. at hoeft natuurlijk helemaal niet.

Maar toch maak ik me een beetje zorgen

hoi
Don't worry, mozzarella mag je gewoon eten, ook koud. Trouwens, alle brie die je in de supermarkt koopt mag je ook gewoon eten omdat er in Nederland amper rauwmelkse kaas gemaakt wordt.
liefs Stephanie

Bedankt meiden...Ik was zelf al een klein beetje gerust gesteld. Maar nu helemaal! Raar he dat je dan toch nog van verschillende mensen een bevestiging moet hebben! Zullen de hormonen wel zijn  

Groetjes!

Hoi Chloe,

Inderdaad, wat de andere dames al zeiden, de pizza is geen probleem. Echter de koude buffel(!!)mozzarella, die bij de speciaalzaken wordt verkocht kan je beter laten staan.

Overigens is het ook niet waar dat je alle brie mag eten. Ook de boerenbrie kan je beter laten staan.

Kijk eens op www.gezondheid.be daar staat een flinke lijst wat je beter tijdens je zwangerschap kan laten staan.

groetjes
Kameraadsel

Terug
Bovenaan