MSN...(waterman,Henriette)en alle andere belangstellenden...

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Het gaat hier best snel met de berichtjes en misschien is het daardoor nog niet helemaal doorgekomen, maar mn vraag is wie vindt het leuk om te msnen met elkaar? Ik bedoel je kunt elkaar toevoegen en als je zin hebt om met elkaar te `praten`dan kan dat.Het gaat natuurlijk veel sneller dan hier en soms wil je gewoon graag snel een reactie en dat kan dan met msn, want er zal altijd wel iemand aanwezig zijn!!So let me know....:)
Waterman, ik heb je toegevoegd!!
Henriette, het lukt mij niet om jou toe te voegen, begrijp er nix van jij wel??Heel veel plezier dit weekend met alles wat jullie gaan doen en tot een andere x!!
BB-1973@hotmail.com

Hoi hoi,ik heb hier een hele tijd geleden met iemand ,via de msn gechat,met nel,maar dat is niet zo goed verlopen,ze valt me elke keer lastig en zegt de ergste dingen tegen me.het is nu even rustig en krijg ik geen emailtjes meer van haar,maar dat is eigelijk de rede dat ik niet zo snel meer iemand toevoeg,als ik diegene een tijdje ken is het anders,en dat zeg ik niet iedereen is zo,zaols zei,maar ze heeft me voor heel wat uitgemaakt en tuurlijk pik ik dat niet en ga ik ook terug schelden,maar ik wil dit niet nog is meemaken,snap je?

gr manuela

Hoi,
Ik heb een aparte msn gemaakt voor mensen van dit forum. Ik heb nog een andere die ik constant aan heb staan. Is misschien een idee als je er niet altijd zin in hebt...

Jeetje wat vervelend voor je Manuela en wat een ziek mens zeg!!Ik begrijp het heel erg goed, maar ik heb net als Waterman een aparte msn gemaakt en trouwens als ik mensen niet meer wil spreken blok ik ze gewoon, snap niet waarom je dit niet bij die Nel hebt gedaan....

Hoi hoi,ik heb haar gebloked,maar emailtjes kan ze me wel gewoon sturen?weet niet hoe ik dat moet doen namelijk.maar zei is echt niet goed bij haar hoofd,nou ik ga je toevoegen gezellig.doei doei

Mijn NOD is a.s Zondag of Maandag en ik begin een beetje kriebelig te worden..loop constant met een `big smile`rond...mschien nergens voor nodig, maar het voelt net alsof ik n geheimpje heb wat bijna niemand weet... Mijn collega`s weten ook van nix en zeggen dat ik wel erg vrolijk ben de laatste paar dagen...Nu mar hopen dat ik over een week nog zo rond loop met n `big smile`....moest ik ff delen met jullie...:))

Terug
Bovenaan