Msn

A

Anoniem

Guest
hey meiden!!

Ligt het nou aan mij of is het erg rustig hier??
Zit iedereen soms op de msn??
Ik heb ook msn en lijkt me leuk om daar ook
met jullie te kletsen!!!

Groetjes Samiera

Email: Samiera_pascal@hotmail.com

Hoi Samiera,

Vond ik ook al dat het zo stil is hier!!!

Heb zelf geen msn, is dat dan zo leuk????

gr. Ilone

haai

Ik zit ook op msn, maar ben niet zoveel online. Ik vind het Forum juist zo leuk, kun je als je even de tijd hebt kun je even lekker reageren. Op msn is het erg gezellie, maar je zit met zijn alle in 1 scherm en als je even weg bent, mis je meteen zo veel!

Vind het wel jammer dat het hier ineens zo uitgestorven raakt... op mijn werk forum ik tussen door ook f, daar kan ik niet op msn.

Dus ik vind dat iedereen ook aan t forummen moet blijven!!!!

Evelien

hoi meiden

ik wil ook wel mee kletsen op msn
maar hoe voeg ik me bij jullie allemaal toe??
en hoe kan je dan allemaal in 1 scherm kletsen??

poekeltje12@hotmail.com

groetjes moekje

Hoi!

Ik heb de laatste tijd niet veel gereageerd, dat komt o.a. door:

1.) dat ik meer actief ben op Hyves;
2.) ik het hier ook zo rustig vind, veel minder onderwerpen;
3.) ik het best druk heb en
4.) ik geen foto's en smileys kan plaatsen, wat ik erg vervelend vind -___-

Maar ik lees wel altijd mee op het forum en vind het ook jammer dat het er veel rustiger is nu.
Ik msn verder niet.

Groetjes,
Shivana

Hee hoi!

msn eigenlijk ook niet... heb wel msn maar met 8 uur tijdsverschil is het niet echt heel handig! Vind het wel jammer eigenlijk want het forum kan je op elk tijdstip van de dag bekijken.
maar reageer eigenlijk zelf misschien ook wel te weinig. Heb niet zo veel tijd op het moment en zit ook nog op een canadees forum...... (hoezo verslaafd...)

Groetjes ALberdien

Hoi Allemaal,

Ik ben een van de mensen die nu ook eg aktief is op MSN. Het is daar inderdaad erg gezellig maar ik weet dat iedereen die op MSN aktief is ook regelmatig op het forum kijkt om te zien wat hier gebeurd. Het een sluit het anders dus zeker niet uit. Het is gewoon een andere manier om met elkaar te kletsen. Ik heb de twee meiden die wilde nog toegevoegd en wil tegen iedereen die nog wil zeggen dat je MSN heel makkelijk en gratis kunt downloaden en iedereen is natuurlijk van harte welkom

groetjes Linda

Ik wilde eerst niet reagern, maar doe het toch.
En als iemand dit niet leuk vind dan spijt me dat, maar omdat er een aantal mensen op MSN zitten wil toch niet zeggen dat daardoor het forum stilvalt? Ik zie van de mensen die dit zeggen ook maar weinig nieuwe topics eigenlijk.
Maar goed ik bedoel dit niet kwaad, maar vind het wel jammer dat er mensen zo denken nu....

Misschien ook gezellig aanmelden op MSN. Kost niets als alleen maar gezelligheid!

Meiden ik geef om jullie en ga zeker meer proberen topics te plaatsen want het is zeker niet mijn bedoeling om dit te verwaarlozen.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan