mt kleren

mijn dochter is nu 14 mnd heb al wat kleding ingeslagen in de uitverkoop mt 92 maar hoe lang duurt het voordat ze er in kan?shirts heeft ze nu mt 80/86 en broeken mt 80 worden haar echt te klein dus gaat nu in broekmt naar 86.
Graag jullie meningen!

groetjes diana
 
Mijn dochtertje is 15 maanden en heeft broek maat 80, shirts 80/86. Ik denk dat maat 92 nog wel een aantal maanden kan duren, in/na de zomer? Ik heb zomer broekjes maat 86 voor het voorjaar/zomer gekocht. Die broekjes zijn ook verstelbaar dus ik denk dat 92 voor haar dan echt nog te groot is.

Gr Esther
 
Mijn dochtertje is 15 maanden en heeft broek maat 80, shirts 80/86. Ik denk dat maat 92 nog wel een aantal maanden kan duren, in/na de zomer? Ik heb zomer broekjes maat 86 voor het voorjaar/zomer gekocht. Die broekjes zijn ook verstelbaar dus ik denk dat 92 voor haar dan echt nog te groot is.

Gr Esther
 
Mijn dochtertje is 15 maanden en heeft broek maat 80, shirts 80/86. Ik denk dat maat 92 nog wel een aantal maanden kan duren, in/na de zomer? Ik heb zomer broekjes maat 86 voor het voorjaar/zomer gekocht. Die broekjes zijn ook verstelbaar dus ik denk dat 92 voor haar dan echt nog te groot is.

Gr Esther
 
Het ligt eraan of je dochtertje een groeispurtje maakt.

Mijn zoontje groeit als een ketter,is 2 jaar en hij heeft voor de zomer al kleertjes in maatje 116/122.
Nu heeft hij maatje 116 aan.
(1m08,2 lang)
Ik denk dat maatje 92 wel goed is voor je dochtertje,het kan tot oktober mooi weer blijven.
 
Terug
Bovenaan