mt kleren

mijn dochter is nu 14 mnd heb al wat kleding ingeslagen in de uitverkoop mt 92 maar hoe lang duurt het voordat ze er in kan?shirts heeft ze nu mt 80/86 en broeken mt 80 worden haar echt te klein dus gaat nu in broekmt naar 86.
Graag jullie meningen!

groetjes diana
 
Hoi,
Ze gaan nu minder snel he, daar moet je rekening mee houden vanaf mt80 doen ze er echt langer mee en hier gingen ze vanaf 1,5-2jaar ongeveer 1mt per jaar.
Mijn jongste is nu net 2 en heeft mt86-92, dus die kleren mt 92 zal ze wel aankunnen volgende herfst-winter als het niet te klein valt!
Groetjes MJ
 
Sluit me aan bij vorige schrijfster, het gaat echt minder hard nu.

Mijn oudste (jongen) had met 12 maanden maat 86 en een half jaar later heeft hij in zomer 92 aangehad (korte broek, korte mouw), dat zat soms wat ruim, maar door korte broek/mouw viel dat niet zo op. Lange kleding moest echt nog 86 zijn, anders moest je zo veel omslaan.

De laatste kleertjes (ruime) maat 86 heb ik (pas) weg hoeven doen toen hij ca 22 maanden was.

Zal in ieder geval liggen aan hoe ruim/smal de kleding valt, postuur van je kindje etc...
 
Hoi

Mijn dochter is net twee jaar. En heeft nog veel van 86 aan. Vooral broekjes ze is fijntjes gebouwd. Shirtjes,rokjes blousjes heb ik al wel meer 92. Ligt ook aan de bouw van je kindje.
En het ene valt ook groter uit dan het andere
 
Mijn dochter heeft ook van broeken mt 86 en truien 92. Rokjes en jurken wisselt een beetje. Had van broeken al mt 92 gekocht maar die zijn nog veel te lang en omslaan is geen optie van er zit zo'n friemelrandje aan de onderkant.
 
Terug
Bovenaan