Mtx injectie bbz

<p>Hallo allemaal, </p><p>Gister heb ik een mtx injectie gehad omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. </p><p>Nu vroeg ik me af of er mensen zijn met ervaring van de mtx?  </p><p>De injectie is me meegevallen en heb nu wel last van vermoeidheid en veel pijn in mijn onderrug maar vroeg me af wanneer ik nou eventueel zou kunnen gaan vloeien? </p><p> </p><p>Graag hoor ik ervaringen van jullie! </p>

Hoi! Ik had precies jaar geleden positieve test na 18 ronde helaas een bbz. vorig jaar okt. mtxinjectie gehad. Ik vloeide al steeds beetje.
Ik kreeg hem om ong. 16.00 uur en snel daarna kramp om 1.30 snachts naar het ziekenhuis zoveel pijn daar pijnstilling gekregen en inwendige echo bij mij hebben ze nooit kunnen zien waar het zat... moest nachtje blijven en daarna daalde mijn hcgwaarde heel snel.
ik vond het wel een fijn middel omdat het niet stopte met “langzaam groeien” en anders een operatie kreeg. Het vloeien duurde nog een week of 2/3 na de injectie. In totaal week of 6? 
Daarna mocht ik even niet zwanger raken maar meteen eerste ronde dat het mocht zwanger geraakt en nu vandaag 38 weken. 
Heel veel sterkte met alles! En ik hoop echt dat je het zelfde geluk mag krijgen!

Terug
Bovenaan