Ja ik nu! Met de Alpine muffy baby. Zag het onderwerp al een tijdje terug voorbij komen en had m al liggen maar nog niet gebruikt voor mijn zoontje van bijna 6 maanden. Ik heb m met de Pasen gebruikt vanwege omgevingslawaai van een oldtimer rit. Wat een uitkomst! Op een gegeven moment tijdens de pauze had ik de bescherming afgedaan voor het voeden. Toen na een tijdje de eerste auto's weer gestart werden en motoren langsreden, schrok de kleine behoorlijk. Bescherming weer opgedaan, en geen probleem!
Ik vind wel dat de hoofdband wat strak zit. Er staat op de verpakking "vanaf 1 jaar" maar ik heb de band zo los mogelijk en dan vind ik m eigenlijk dus nog te strak, voor een hoofdje van nog geen 6 maanden oud dus. Meneer zelf had er trouwens geen probleem mee. Sliep er gewoon lekker mee in de maxicosi.
Wel wat gepriegel om het goed op te krijgen , de band zit bij hem helemaal omhoog in de kleppen,.op een gegeven moment klapte een klep ook omhoog doordat de band dus niet lekker zat.
Ik vind het iig een prettig idee dat ik zijn gehoor bij dergelijke evenementen kan beschermen.