Muggen.....grrr....

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

Geen zomer, wel muggen! Het is niet eerlijk!

Julian wordt snachts aldoor geprikt en zit dus onder de jeukbultjes (nee, geen ziekte, echt van die rotbeesten!).
Nou las ik laatst dat iemand een stekker heeft voor in het stopcontact waar een geluidje vanaf komt waardoor die beestjes wegblijven. WAAR KAN IK DIE KOPEN??
Ik wil geen geurverspreider (ik kan zelf ook niet zo goed tegen die geur en je moet ze bijvullen), maar zo'n geluidsding leek me ideaal.
De drogist hier had hem niet en ook Appie had hem niet. Wie weet waar ik ze wel kan halen?

Alvast bedankt!

Ellen mv Julian (met bultjes)

Hoi hoi

Ik heb deze gewoon bij de gamma gekocht!Deze lagen bij de kassa's!
Misschien 2 weekjes geleden!

hoop dat je ze nog vind...

Inderdaad gamma, formido, karwei heeft ze (gehad)
En anders denk ik dat je bij prenatal ook kan slagen.
Hier moet ik er ook nog 1 hebben, maar kunnen hem niet gebruiken, want de kat hoort het ook en rent dan als een dolle dwaas door huis (arm beest)
Maar waar ik dat ding heb gelaten.....????
Met verhuizen zal ik hem tegenkomen denk ik

Misschien een muggestick?? Deed wel eens wat op mijn vinger en wreef er wat van op de randjes van Kay's oortjes. daar steken ze namelijk graag!
Wel oppassen dat je die dan niet perongeluk verwisselt met een pritstift hahaha!

Ik ben zelf helemaal panisch met muggen.. Als ik er een hoor krijg ik al de kriebels. Ik jaag dan net zo lang totdat ik ze met al mijn agressie die ik in me heb tegen de muur heb plat geslagen. Ik wist eerder ook niet dat zo'n klein plekje bloed me dan zoveel bevrediging gaf hahaha..

Maar goed,.. een muggestick, daar had ik eht over

Esmé mv Kay

Ik heb toch maar zo'n geur ding gekocht, moet zeggen dat ik hem haast niet meer ruik en ik vind het zieliger als Tess steeds lek geprikt werd. Nu staat hij bv niet aan, het is koud hier en geen mug te bekennen... morgen zullen ze er zeker weer zijn!

Succes!

Nands, mv Tess

Terug
Bovenaan