muggen / HELP

HELP.. kan iemand mij vertellen wat ik kan doen tegen de muggen die mijn zoontje van 4 maanden (Joey)lekprikken..
Bij de apotheek zeiden ze dat ik zo'n citronellastekker van vapona kan gebruiken maar ik vind het allemaal een beetje eng.. Ik hoop dta jullie je ervaringen met mij willen delen..

m.v.g Marianne
 
Een klamboe kopen voor over het bedje scheelt al een heleboel. prenatal verkoopt ze in ieder geval. Ze zijn er ook voor over de maxicosi. En er zijn nieuwe stekkers tegen muggen die met geluidsgolven werken in plaats van zo'n citronellastekker.
 
Een klamboe is een goed idee helaas hier geen optie ze trekt hem naar binnen en verstrikt zich er in.

Zo een stekker kan wel maar ik persoonlijk vind het een nare lucht voor haar kamer is vrij klein en dan is de lucht erg sterk.

Ik kreeg het advies om een citroenplant in haar kamer te zetten. (nog niet geprobeert)

We zorgen nu gewoon dat als we in haar kamer zijn haar licht uit is (daar komen ze vaak op af. En ik moet zeggen nog geen een mug gehad sinds die tijd.

Ik klop het wel ff af klop klop.

Misschien met zo een muggen stift op het lakentje boven zijn hoofd een streep trekken?

Gooi ook maar wat in de groep hoor.

Groetjes joyce
 
bedankt voor de snelle reacties.. een klamboe heeft hij al vanaf zn geboorte en over de kinderwagen zit ook een horretje.. dus ik weet niet wanneer hij geprikt wordt maar het is wel veel..
 
Hallo,
Volgens mij mogen die stekkers niet eens op een babykamer. Lucht schijt heel slecht te zijn voor de kleine. Ik zou ook gaan voor de klamboe of een hor voor het raam.
Groetjes
 
Toch nog even een reactie, al zijn het misschien niet de muggen die voor die bultjes zorgen. Ik heb al vanaf het begin zo'n stekker (met geluidsgolven) in Nova d'r kamertje (in stopcontact naast het raam) en tot nu toe geen (effe afkloppen) muggen gezien. Terwijl ze verder wel in het hele huis rondneuzen... Misschien mazzel, maar ik laat 'm lekker hangen. Trouwens gekocht bij (hofleverancier) Prenatal!

Succes
 
Terug
Bovenaan