A
Anoniem
Guest
Leuk dat het weer mooier weer wordt, maar daar komt ook wel weer een nadeel bij..... MUGGEN . Marissa (bijna 1 jaar) heeft al een paar beten zag ik en wordt de laatste tijd ook op de vreemdste tijdstippen huilend wakker. Ik heb het vermoeden dat dat van een mug komt. Ze wordt pas stil als we haar mee naar beneden nemen. Beneden komt ze dan even tot rust en daarna kunnen we haar weer gewoon in bed leggen.
Ik durf eigenlijk geen klamboe te gebruiken, omdat ik bang bent dat ze daar aan gaat trekken. Weet iemand nog een goede, veilige oplossing om die rotbeesten uit haar kamertje te krijgen?. We hebben al een hor voor het raam, maar ja ze kunnenn natuurlijk ook van beneden af komen (waar we een hordeur hebben, maar die gaat zo vaak open, daar kan altijd wel een mug doorkomen).
Ik durf eigenlijk geen klamboe te gebruiken, omdat ik bang bent dat ze daar aan gaat trekken. Weet iemand nog een goede, veilige oplossing om die rotbeesten uit haar kamertje te krijgen?. We hebben al een hor voor het raam, maar ja ze kunnenn natuurlijk ook van beneden af komen (waar we een hordeur hebben, maar die gaat zo vaak open, daar kan altijd wel een mug doorkomen).