muggen...

A

Anoniem

Guest
Ik zag gister dat Birgit 3 muggenbeetjes had.
Nu heb ik een klamboe bij haar bed, maar omdat ik gehoord heb dat ze die in hun bed kunnen trekken en kunnen stikken heb ik m opgeknoopt en niet in gebruik.
Maar ik wil ook niet dat ze wordt geprikt! Ze wordt daarnaast ook regelmatig wakker en is het bijv ook onhandig op die klampoe vast te zetten ofz omdat ik dat dat 's nachts elke keer los moet maken.

Wat doen jullie tegen de muggen? Is er misschien een soort aroma wat je kan branden in haar kamertje ofzo..

Evelien

hoi

ik ken je problem, Bram zat ook steeds onder de muggenulten en ik heb nu Roxasect in huis en het werkt perfect
je kan het kopen bij de drogisterijen e je het is een flacon die je in het stopcontact doet en die zet je dan aan bij het slapen gaan, Bram heeft sindsdiengeen 1 bult meer gehad

groetjes ilona

Hoi hoi,

wij hebben vorig jaar hele gooie horren voor de ramen gezet en
we hebben daarna nooit meer last van muggen gehad, je kunt
ze omhoog schuiven als je je raam dicht doet, het is wel wat duurder maar je hebt er ook wel wat aan...

groetjes mascha

Hoi Evelien,

Wij hebben ook horren voor de ramen.
Daarnaast had ik laatst bij de apotheek een stick gekocht met muggenspul speciaal voor baby'tjes. Die kun je dan een beetje op haar wangetjes en zo aanbrengen. Het spul ruikt gigantisch dus dan zullen de muggen wel wegblijven. Ik had het voor de vakantie gekocht.
Ik weet de naam zo niet want ik ben op mijn werk maar bij de apotheek weten ze het vast wel.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven 28-7-2007

Hoi Hoi,

Ik heb gewoon (bij de drogist) een roller/stick met dat ouderwetse "citronella" luchtje. Dat is niet schadelijk en mag je dus gebruiken bij baby's en kleine kinderen. Ik doe wat op dr wangetjes, armen, handen en hals/nek en ze heeft nergens meer last van.
De rest hoeft niet want in haar slaapzak komen ze niet
De hele kamer gaat naar dat goedje ruiken dus ze komen echt niet meer..........

Gr. Colette

Hoi hoi,

Ik ken dat ook ze zijn dan net een levend dart bord!

Ik heb 2 weken terug bij prenatal een klamboe gehaald die kan in zijn geheel strak over het ledikantje  > Het werkt bij Femke toppie!

Groetjes

Hallo,

wij hebben nog niet zo heel lang geleden een hor op Dylano's raam gedaan. Nu ook geen last meer van muggen, en anderen beestjes.

Liefs Debby.

Als je iets tegen muggen koop moet je erop letten dat er geen Deet inzit, is slecht voor kinderen en zwangeren. Bij de drogist gewoon even naar vragen kunnen ze je goed helpen.

Hier gelukkig weinig last van muggen, Daan is niet lekker genoeg.
Wel goeie horren in de ramen en de deur naar de hal niet te veel open laten staan.

gr Saskia

Terug
Bovenaan