muggen

A

Anoniem

Guest
ja de titel is denk ik duidelijk..er zijn weer muggen!
Gelukkig hebben wij er hier thuis (nog) weinig last van, maar Sarah heeft gisterenmiddag bij een vriendin van ons geslapen en zit echt helemaal onder de bulten.
Ze lijkt er zelf weinig last van te hebben gelukkig, maar weten jullie wat er tegen te doen is? Mag je er bijvoorbeeld iets als azaron of prikweg op smeren?

Vorige zomer had ik Sarah hier   overigens onder een klamboe liggen en dat ginge best goed totdat ze doorhad dat je die ook leuk in bed kon trekken om ermee te spelen...dat wordt nu dus even aankijken.

Ik ben benieuwd wat jullie eraan doen.
Groetjes Tamar

je zou kunnen kijken voor een hor voor het raam. scheelt ook weeer. Wel de deur van de kamer dan zoveel mogelijk dichthouden

Ook wij hebben hier alles vol met horren!
Ik heb zelf vroeger een muggenallergie gehad, ben er inmiddels overheen gegroeid maar ik blijk nog steeds erg goed eetbaar voor die beestjes! Aarghh!

Ik ben dus ook iemand die ALTIJD afterbite in de tas heeft zitten (ook toen ik nog geen kindje had kwamen de buurkindjes altijd bij mij afterbite vragen als ze met de kont in de brandnetels gevallen waren op het buurtfeest..)
Er is trouwens zowieso een afterbite kids hieronder even een stukje van de site gepaste:

AfterBite Kids is al te gebruiken bij baby's. Dit maakt AfterBite Kids een uniek product voor kleintjes bij insectenbeten en -steken. AfterBite Kids is een verkoelende, verzorgende en ontsmettende gel op basis van Tea Tree Oil en eucalyptus. De gel is ideaal voor het lokaal aanbrengen van het geïrriteerde huidje. Voor kinderen vanaf 2 jaar en volwassenen zijn er: AfterBite Classic en AfterBite Xtra.

Afterbite werkt bij mij beter dan Prrrrikweg maar dat is wel weer homeopathisch dus als je daar een beter gevoel bij hebt?? Ook azijn is natuurlijk nog een bekend huismiddeltje wat geen kwaad kan op kinderhuidjes natuurlijk....

Veel suc6 met de bulterietus!!

groetjes Sas

Terug
Bovenaan