muggen

A

Anoniem

Guest
hebben jullie kindejs ook zo een last van muggebultjes?
linsey heeft gewoon 6a7 muggebultjes in haar gezicht
ziet er zo zielig uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en wat doen   jullie er tegen?
ik heb van die zalf die je er na de prik op kan smeren en daar worden ze wel kleiner van, maar het is zo een zieligt gezicht.
ze heeft er gelukkig geen last van

groetjes danielle

Wij hebben gelukkig geen last van muggen maar het lijkt me ontzettend vervelend voor zo'n kleintje... zeker in het gezichtje!!
Wordt ze overdag of snachts geprikt? Als het voornamelijk snachts is zou ik een klamboe om het bedje doen, die wel goed vast maken want anders zou z m los kunnen trekken....
Ze hebben ook speciale voor weekendbedjes en die zijn geloof ik maar 9,95 dus je zou je kleine ook even tijdelijk als je zo'n bedje hebt of kan lenen even daar in leggen!
Hoop dat een goede tip is voor je verder heb ik dus nog geen zalfjes of iets dergelijks geprobeert....

Liefs L81

Hier ook hoor.....
Klamboe's werken niet.. alle soorten en maten uitgeprobeerd, met het eind effect dat het bij haar in bed beland.. hahaha (wel eng hoor!)
Maar ze heeft er blijkbaar geen last/jeuk van, dus ik laat het maar zo!

Groetjes Debby

Hoi,

Ik heb een goede tip voor de muggen het is Tea Tree olie je kan het kopen bij de apotheek of DA etc je doet het op een dotje watten een paar druppels en dan op een plekje in de slaapkamer neer leggen geen last meer van die vervelende muggen bulten. Mijn man hoorde het op de radio en we hebben het geprobeerd en het werkt echt,wel even voor ze gaan slapen checken natuurlijk. Ik hoop dat het jullie net zo goed bevalt als onze tweeling want die hebben er geen last meer van.

Succes ermee.

Erikjan trekt ook zijn klamboe naar binnen, dus heb de klamboe verder om zijn bed heen liggen. En dat is eigenlijk heel makkelijk. Je trekt de klamboe verder van het bed af, legt er iets op, zodat het blijft liggen en hij kan er dan net niet bij!

Janine

hoi,

ik had een klamboe gekocht speciaal voor een ledikant. Dus niet 1 die hoog hangt maar helemaal in de vorm van een ledikant is. Met mijn stomme kop dus niet aangedacht dat mijn dochtertje die op deze leeftijd natuurlijk helemaal het ledikant intrekt. Dat werkt dus niet!
groetjes Elke

Terug
Bovenaan