Hoi
Ja ze zijn er al weer die verschrikkelijke rotmuggen GGGRRRRR.
Het is weer zover Kas zit weer helemaal onder.
Vorig jaar ook al zo erg. Het zijn zo'n dikke en harde rode bulten niet normaal. Zijn oor is wel 3 keer zo dik en is warm en rood.
Vraag me af of hij er misschien allergisch voor is.
Hij slaapt het hele jaar door onder een klamboe en met zo'n muggenstekker in het stopcontact en nog krijgen ze het voor elkaar.
Ik word er zo moe van. Ja nu al en we moeten nog heel de zomer.
Wie weet wat ik nog meer kan doen om die k*t beesten te weerhouden Kas zijn bloed te drinken hahaha.
Op internet stond dat je een citroenplant op je kamer kunt zetten. en aromatische olie kunt gebruiken. Citronella. Zou ik dit op zijn kussensloop kunnen druppelen.
wie heeft er ervaring met een muggenallergie en heeft er tips??????
Ik hoor het graag.
Groetjes Judith mama van kas 15.5 maand.
Ja ze zijn er al weer die verschrikkelijke rotmuggen GGGRRRRR.
Het is weer zover Kas zit weer helemaal onder.
Vorig jaar ook al zo erg. Het zijn zo'n dikke en harde rode bulten niet normaal. Zijn oor is wel 3 keer zo dik en is warm en rood.
Vraag me af of hij er misschien allergisch voor is.
Hij slaapt het hele jaar door onder een klamboe en met zo'n muggenstekker in het stopcontact en nog krijgen ze het voor elkaar.
Ik word er zo moe van. Ja nu al en we moeten nog heel de zomer.
Wie weet wat ik nog meer kan doen om die k*t beesten te weerhouden Kas zijn bloed te drinken hahaha.
Op internet stond dat je een citroenplant op je kamer kunt zetten. en aromatische olie kunt gebruiken. Citronella. Zou ik dit op zijn kussensloop kunnen druppelen.
wie heeft er ervaring met een muggenallergie en heeft er tips??????
Ik hoor het graag.
Groetjes Judith mama van kas 15.5 maand.