muggenbulten

Hoi meiden,

Ik word altijd geprikt hier in huis, manlief en gelukkig daniel haast niet.
Nu heb ik van vsm prikweg geprobeerd maar vind dat het spul niets doet, afterbite heb ik geprobeerd maar ook dat helpt maar even, na 5 minuutjes jeukt het weer giga.
We hebben al horren voor de ramen in de slaapkamers maar denk dat ik in de woonkamer geprikt word ofzo, want sinds gisteren heb ik er weer 7 bulten bij op mn been.
(er zaten er al 4 dus jah, ben 'leuk' gestippeld)

Heeft 1 van jullie een goede tip om van die jeuk af te komen?

Liefs Marina

Hoi,

ik had ook alles al geprobeerd, maar zag vorige week reclame voor Mentho10 gel. Dit heb ik gekocht en het werkt super! Ik kon zowaar 5 uur achter elkaar slapen zonder wakker te worden van de jeuk. Het is gewoon te koop bij de drogist.

Groetjes danielle

Ik gebruik altijd Nestosyl. Ik hoef het er maar 1 keer (dik) op te smeren en heb geen last meer van de jeuk, dat heb ik met Azaron bijvoorbeeld wel. Nadeeltje: het stinkt naar pleisters.

Ik heb als tip voor je toco-tholin. Kun je voor heel veel dingen gebruiken en is echt ideaal voor insectenbeten. Is gewoon te koop bij de drogist. Kost iets van 5 euro geloof ik en je doet er erg lang mee. Ruikt wel erg sterk naar menthol.

Groetjes marielle( Yordi 16-01-2008 Quinn 26-03-2010)

Hoi marina,

Ik heb op Isabelle haar kamer een citroenplant staan en daar ga ik met mijn handen overheen voor ze naar bed gaat.
Ook heb ik in onze slaapkamers een muggenstekker van de kruidvat, die werken ook echt super!
Ik heb van de tuinen citroenolie, dit sprenkel ik een klein beetje op mijn kussen voor ik ga slapen: werkt echt super!

Verder als je geprikt bent het ouwerwetse: kruisje erop maken en beetje spuug erop!

Succes ermee!

Liefs Monica

hoi meiden,

was gisteren bij de apotheek en heb gevraagd wat ik het beste kon smeren, menthol10gel of afterbite... maar daar hadden ze een ander zalfje voor me,
het heet Lidocaïne levomentholgel.
Het werkt verkoelend net als menthol10geld maar er zit ook een verdovend stofje in.
Je mag het ook gewoon bij kindjes gebruiken als ze waterpokken hebben.
(behalve bij ogen, neus en mondje)

Moet zeggen dat ik het gebruikt heb en dacht... het zal wel, maar het werkt echt super!!

Liefs Marina

Terug
Bovenaan