Oh ik haaaat muggen. Wij wonen heel dicht bij het water en iedereen heeft hier zowat een vijver in de tuin. ondanks electrische muggenverjagers met citronella-olie zitten er iedere nacht muggen in de slaapkamers. Een horraam pas niet voor de ramen in onze slaapkamer. Dat zijn van die ramen uit de jaren 30 van de vorige eeuw (en dus aan vervanging toe ), die in het midden scharnieren. Heb ook al plakgaas geprobeerd maar daar is de oppervlakte weer te groot voor.
Suze heeft een klamboe om haar bedje. Eigenlijk vind ik dat een beetje eng. Ze heeft al een keer het gaas met haar voetjes het bed in getrokken. Denk dat ik het maar met een paar wasknijpers ga vastzetten.
Afgelopen nacht was ik vergeten de klamboe dicht te doen. Resultaat: 5 muggenbulten op dat lieve kleine snoetje! Heb ook al een paar keer per ongeluk een mug opgesloten in de klamboe
Hebben jullie ook last van muggen? Hoe los je dat op?
Suze heeft een klamboe om haar bedje. Eigenlijk vind ik dat een beetje eng. Ze heeft al een keer het gaas met haar voetjes het bed in getrokken. Denk dat ik het maar met een paar wasknijpers ga vastzetten.
Afgelopen nacht was ik vergeten de klamboe dicht te doen. Resultaat: 5 muggenbulten op dat lieve kleine snoetje! Heb ook al een paar keer per ongeluk een mug opgesloten in de klamboe
Hebben jullie ook last van muggen? Hoe los je dat op?