Muggenstekker?

<p>Hoi!</p><p> </p><p>wij hebben veel last van muggen en nu heb ik dus ‘s nachts  zo’n muggenstekker. Maar bedacht me ineens kan dat kwaad voor mij? Nu 22 weken zwanger. Op google staat dat er schadelijke stoffen in kunnen zitten. Maarja wat mag dan nog wel? Gebruiken andere de muggenstekker wel gewoon?</p>

Wij hebben hier ook ontzettend veel last van muggen. Durf niet te zeggen of zo’n stekker schadelijk is.. Ik heb z’n muggenlamp, waar ze in vliegen zeg maar. Werkt hier heel goed. Die gebruik ik voor in mijn dochters kamer. In onze slaapkamer heb ik een klamboe over het bed hangen. ?

[quote quote=10561222]Oh waar heb je die vandaan dan?[/quote]Via bol.com. Recensies zijn niet zo best, maar er zitten toch elke dag muggen in het bakje om leeg te gooien. Plus mn dochtertje heeft nooit muggenbulten.

Ik heb via vriend Ali ? zo'n muggen racket maar dan wel een die snachts rechtop en aan kan laten staan. Schijnt dan ook van dat blauwe licht. Werkt erg goed. En indien nodig kun je het racket overdag ook los gebruiken. Je schrikt je soms wel rot als er een mug in vliegt ?

Wij gebruikten ook altijd een muggenstekker, nooit over nagedacht dat dat schadelijk zou kunnen zijn. Wij hadden hem dan wel aan de andere kant van de kamer hangen en dat werkte prima.

Wij hadden idd ook zo blauw lamp waar ze in vlogen verschrikkelijk geluid ?ik weet niet of het kwaad kan zo muggensteker 

Ik gebruik een geurdiffeuser met natuurlijke etherische olie met citrusgeur nu ik zwanger ben. Wou idd om dezelfde reden niet meer zo’n stekker gebruiken en kreeg dit als tip. Werkt perfect en dus niet schadelijk

Terug
Bovenaan