Muggenverdrijver

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik had eerst een elektrische muggenverdrijver met zo'n geurtje. Bah, wat vies zeg. Of het daaraan lag of niet, maar m'n zoontje wilde meteen niet slapen. Dus maar weer weggehaald en, naar aanleiding van een ander berichtje hier op het forum, een elektrische muggenverdrijver met geluid gekocht. Nu staat erop dat je het niet hoort, maar ik hoor het wel. Echt zo'n hele hoge piep de hele tijd. Ik heb het nog gecheckt door eruit te halen en weer erin, maar ja hoor. Volgens mij hebben baby's nog gevoeliger oren en zijn die van mij niet echt bijzonder, dus ik vroeg me af of dat zo hoorde. Bovendien vloog er binnen een half uur een mug rond mijn hoofd (1,5 meter van de stekker!). Ligt dat alleen aan deze specifieke stekker, of hebben meer mensen deze ervaring? Ik heb hem nog niet op de babykamer gehangen.
Groetjes,
Machteld
 
Hai,

ik heb dat muggending bij de Prenatal gekocht en tot nu tu werkt het als een tierelier... Ik heb hem in het stopcontact direct naast het raam van Nova haar kamertje gestopt en terwijl wij beiden al compleet lek zijn gestoken heeft madam nog geen prikje of pukkeltje. Hier werkt het dus prima!

Ciao, Iris
 
HOi Iris,
Ik heb het ook bij Prenatal gekocht. Maar hoor jij die piep niet? Misschien heb ik toevallig één die niet goed is. Ik heb er twee gekocht, één voor Niels en één voor ons. Gauw die andere maar eens proberen.
Groetjes,
Machteld
 
Jawel hoor, ik hoor die piep ook. Maar ik vind het niet echt storend. Misschien heb jij er eentje die harder piept? Geen idee.

Ik heb hem dus ook niet vlak bij haar bedje hangen, maar een meter of drie verder, bij het raam. Daar komen de meeste muggen toch naar binnen, dus ik pest ze meteen weg... (hihi)

Ciao, Iris
 
Bij Toontje werkt die stekker ook prima. Ik maakte me inderdaad ook zorgen dat hij last had van de piep maar hij heeft er helemaal geen last van. En hij is ook nog niet gestoken ik ben al lek. je moet wel zorgen dat de ruimte voor de stekker vrij is zodat de geluidsgolven goed door het hele kamertje gaan. Dus als het stopcontact naast de kast in een hoekje zit zou hij wel eens minder goed kunnen werken.

Masja
 
Ik hoor het piepje ook en vind het zeer irritant. Ik vind zelf een klamboe wat gevaarlijk omdat mijn dochter hem door de spijlen van haar bedje trekt en hem over haar hoofd trekt. Ik heb zelf raamhoren geplaatst en dat werkt als een trein.
 
Terug
Bovenaan