Anna, wat fijn dat met jou en de kindjes ook alles goed is! Oh wat spannend zeg dat jullie het nog niet weten! Zijn het jullie eerste kindjes?
Haha ja inderdaad krijg je genoeg echo's!
Nou had een andere gyn want me eigen is op vakantie.. dus we mochten eerst 't kamertje in en hebben een goed gesprek gehad.
Mijn eigen gyn kijkt altijd ff gauw op de echo en dat was het.
Heb ook gevraagd naar de uitslag van me urine.. die was niet goed.
Er zitten eiwitten in me urine en rode bloedlichaampjes (bloed dus)
Nu weer bloed geprikt, en moet daarvoor volgende week terug komen.
Heb ook het verhaal weer gedaan over die ontzettende pijn.. wat blijkt nu.. nierstenen
Heb 1,5 jaar geleden een echo gehad omdat ik rechts bovenin dezelfde soort pijn had, echt ondraaglijk, net als nu. Toen had ik galstenen en is mijn galblaas verwijderd. Op die echo waren ook nierstenen te zien, maar daar had ik geen last van, dus deden ze niets mee.
En nu 1,5 jaar later heb ik er dus wel last van. Ben ontzettend boos.
Ze hadden ze toen nog kunnen vergruizen, maar dat zal er nu wel niet meer inzitten omdat die dingen ook groter groeien.
Die galblaas verwijdering was een hele heftige operatie (tenminste.. het herstel) en van nierstenen schijnt het nog erger te zijn. Zie het dus helemaal niet zitten om geopereerd te worden. Nu zoiezo al niet, en na de bevalling ook niet, want dan moet je 2 á 3 maanden herstellen.. en das toch lastig met een tweeling.
Mocht ik weer pijn daar krijgen, en het is langer als een uur, dan moet ik direct bellen, en dan moet ik weer naar het ziekenhuis.
Dus naja.. dat zal vast geen week duren, dus zet me tasje alvast maar klaar voor 't geval dat ik wéér moet blijven.
Baal er ontzettend van...
Daarna nog ff een snelle echo gehad, ze liggen met de hoofdjes tegen elkaar aan, beneden, ze bewegen goed, en de hartjes doen het ook goed! Zei al tegen de gyn dat ik al dacht dat ze zo liggen omdat ik de hele dag schopjes krijg bovenin me buik.. en dat het kriebelt en rommelt bij mn navel, dat zijn de handjes!
Liefs!