Mulitvit. en Maansteen..

Hallo meiden,

Ik heb een vraagje.
Ik heb net de berichtjes van afgelopen dagen door gelezen en las o.a. dat Claudy zwanger is!!!! GEFELICITEERD!!!!

Zij schreef o.a. over de maansteen dat ze die gebruikte en multivitaminen.
Weet iemand welke multivitaminen geschikt zijn? En heeft iemand anders hier ook ervaring mee?? Is jullie partner ook braaf aan de vitaminen??

En de maansteen...waar kan ik die kopen??? Ik lees het zo vaak, maar heb geen idee waar ik deze dus kan kopen.

Alvast een heel fijn weekend gewenst voor iedereen en hoop reacties op mijn berichtje te krijgen.

Natuurlijk wens ik iedereen veel succes met het zwanger worden!!! Hopen dat het maar eens lukt..zucht.

Lfs. anoniem

Hoi Anoniem,

Ik gebruik Gravitamon voor de foliumzuur. Mijn vriend gebruikt braaf de total 30. Zink en foliumzuur is ook erg goed voor de man. het verbeterd zijn zaad. Mijn vriend kreeg een zaadonderzoek en daarna ging hij total 30 gebruiken. Bij de tweede test was het sterk verbeterd!!! Heel veel vrouwen hebben een soort gelijk verhaal. De gyn zegt dit niet tegen je omdat hij dat niet mag. Waarom weet ik niet.

Een maansteen kun je kopen in zo'n new age winkeltje waar ze ook boeddha beeldjes verkkopen enzo. Kost minder dan 10 euro.

Veelsucces.

Liefs Claudy

Hoi,

Die maansteen heb ik op internet besteld maar ik weet niet meer wanneer. Hij heeft voor mij niets gedaan helaas.
Ik slik davitamon femnatal(speciaal voor als je zwanger wil worden incl. foliumzuur) en mijn man ook. Is dus speciaal voor vrouwen maar ook zeer geschikt voor mannen met slecht zaad omdat die extra benodigde vitaminen erin zitten. Mijn man slikt ook nog extra vitamine C en Zink.

Succes!
Inge

Terug
Bovenaan