Multi vitamine met of zonder visolie?

<p>Hoi hoi!</p><p>Even een vraagje. Ik ben bijna door mijn multi vitamine heen. Heb momenteel met visolie omdat ik eigenlijk geen vis eet (aangezien rauwe gerookte zalm niet meer mag?), maar die pillen zijn zo ongelofelijk groot dat ze me heel erg tegen beginnen te staan. </p><p> Ik heb gezocht naar andere maar overal waar visolie in zit zijn grote capsules dus wisselen van merk heeft ook geen zin.</p><p>Nu vraag ik me dus af in hoeverre die visolie eigenlijk zo belangrijk is. Weet iemand dat misschien? Of heeft iemand een tip voor een normaal formaat tablet die ook nog wel betaalbaar blijven met visolie?</p><p>Thanks!</p>

Hoi! Dat probleem heb ik ook, met dat ik geen lekkere gerookte zalm kan eten :( Maar op voedingscentrum staat dat je wel zalm uit blik met eten. Misschien kan je dat doen i.p.v vis oli pillen.

Groetjes Lisa :D

Als de gerookte zalm vers van de visboer is (dus niet die van de supermarkt) en je hem nog verhit in de pan dan kun je het gewoon eten hoor. Heb ik ook regelmatig gedaan tijdens m'n zwangerschap en heb nu een gezonde baby rondkruipen. 

Visolie is wel heel belangrijk om te slikken tijdens de zwangerschap ivm de ontwikkeling van de hersentjes. (Of voldoende vette vis eten)
Misschien een optie om de visolie los te slikken? Dat je 2x een kleiner pilletje kan pakken!?!

Thanks voor jullie reacties! Ik hou niet zo van gebakken zalm of haring en sinds deze week kan ik niet alle etens geuren meer verdragen en het idee alleen al om een stukje gebakken vis te moeten eten..?
Ik heb nu gezocht op losse visolie, maar volgens mij zit visolie altijd een in capsule en is het niet in tablet vorm verkrijgbaar.
Dan toch maar gewoon deze pillen blijven slikken, misschien dat ik over een paar weken wat makkelijker vis kan eten. Alles voor die kleine!?

Terug
Bovenaan