Multivitamines

Goedenmorgen dames,

Ik heb 1.5week de vitamines niet kunnen slikken ik kreeg het gewoon niet weg. Zou dit erg zijn voor de kleine?

Nee hoor, ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die geen multivitamine nemen of het niet binnen kunnen houden vanwege ernstige misselijkheid of wat dan ook.
Je kindje pakt wel wat hij/zij nodig heeft.

Nee maar zou wel foliumzuur blijven slikken. Dat zijn inimini pilletjes die je wel weg krijgt. Al doe je het in een hapje eten.

Hoihoi
Dat geeft niet hoor.. ik probeerde wel los de foliumzuur weg te krijgen maar zelfs dat lukte me niet altijd... je doet er niks aan.. natuurlijk is het een belangrijk advies wat je opvolgt maar dat gaat nou eenmaal niet altijd. Mijn vk zei dat ze t vroeger niet wisten en niemand het slikte en er ook gezonde kids werden geboren.. dus nemen als t gaat, maar gaat het niet.. tsja.. dan houdt het op en is er echt niet direct wat aan de hand..
Wat je evt kan proberen is fijnmalen door iets wat je wel kunt eten? Bijv vla oid?

Nee joh, ben je gek :)!

Multivitamines hoeft in principe niet eens als je gewoon gevarieerd eet en alle gezonde vitaminen uit voeding haalt!
Met name foliumzuur is het eerste trimester heel belangrijk, multivitaminen daarna is echt geen vereiste ?

Terug
Bovenaan