Muntthee

<p>Ik ben verslaafd aan verse muntthee. Met die takjes en honing?. Nu zegt een vriendin dat ik dat niet mag hebben in de zwangerschap. Dit maakt me nogal onzeker? Ik lees wel wisselende verhalen er over.</p>

https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/zwanger/wat-kan-ik-wel-en-niet-eten-tijdens-mijn-zwangerschap-.aspx
Vind ik een ideale en betrouwbare site voor etenswaren tijdens zwangerschap. Verse munt evt goed afwassen voor gebruik, maar het kokend hete water zal ook helpen.

Idd zoals hierboven wordt gezegd. De site van voedingscentrum.nl. Die werd mij toen bij de verloskundige ook aangeraden om op te kijken voor wat ik wel en niet mocht hebben. Ook nu de kleine er is en vaste voeding krijgt, werd mij op het consultatiebureau naar voedingscentrum.nl verwezen!

Hoi hoi nou ben ik zelf van marokkaanse komaf en is het drinken van muntthee onze vaste thee. Ik heb 2 kindjes en bij hun dronk ik ook muntthee heel mijn zwangerschap en ben nu weer in verwachting en drink het nog dagelijks. Zover ik weet kan het geen kwaad. Ik zie in mijn omgeving vele vrouwen dat 9 maanden lang gewoon normaal doordrinken niks gebeurd, maar om je toch te adviseren zou ik zeggen vraag je verloskundige eens die weet het beter.?

Hoi hoi nou ben ik zelf van marokkaanse komaf en is het drinken van muntthee onze vaste thee. Ik heb 2 kindjes en bij hun dronk ik ook muntthee heel mijn zwangerschap en ben nu weer in verwachting en drink het nog dagelijks. Zover ik weet kan het geen kwaad. Ik zie in mijn omgeving vele vrouwen dat 9 maanden lang gewoon normaal doordrinken niks gebeurd, maar om je toch te adviseren zou ik zeggen vraag je verloskundige eens die weet het beter.?

Voedingscentrum heeft nu ook een handige app: zwangerhap. Daar kun je makkelijk in vinden of iets mag. Bij enkele kruiden staat vermeld dat je ze wel mag, maar beperkt. Daar valt munt niet onder, dus geen probleem. 

Terug
Bovenaan