A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Eerst even dit; Alle zwangeren van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!
Ik hoop dat jullie mogen genieten van de zwangerschap en het goed mag verlopen.
Voor alle vakantiegangers welcome back, fijn dat julie genoten hebben van een welverdiende vakantie.
Ik ben zelf een weekje vrij geweest en moet straks weer werken, is dat even omschakelen zeg.
We gaan binnenkort naar de musical "Mama Mia", wie is hier ook naartoe geweest en hoe is het jou bevallen?
We zijn best benieuwd wat we kunnen verwachten.
Ik heb trouwens mijn vr.bare periode weer gehad en wachten maar rustig af.
Ik moet zeggen dat het zeer prettig is niet meer zoveel bezig te zijn met zwanger worden, hoewel ik wel regelmatig dit forum lees hoor.
Ik realiseer me elke dag weer hoe gelukkig ik me mag prijzen met die lieverd van me, echt hoor.
Liefs, Nala
Eerst even dit; Alle zwangeren van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!
Ik hoop dat jullie mogen genieten van de zwangerschap en het goed mag verlopen.
Voor alle vakantiegangers welcome back, fijn dat julie genoten hebben van een welverdiende vakantie.
Ik ben zelf een weekje vrij geweest en moet straks weer werken, is dat even omschakelen zeg.
We gaan binnenkort naar de musical "Mama Mia", wie is hier ook naartoe geweest en hoe is het jou bevallen?
We zijn best benieuwd wat we kunnen verwachten.
Ik heb trouwens mijn vr.bare periode weer gehad en wachten maar rustig af.
Ik moet zeggen dat het zeer prettig is niet meer zoveel bezig te zijn met zwanger worden, hoewel ik wel regelmatig dit forum lees hoor.
Ik realiseer me elke dag weer hoe gelukkig ik me mag prijzen met die lieverd van me, echt hoor.
Liefs, Nala