Musical

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Eerst even dit; Alle zwangeren van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!
Ik hoop dat jullie mogen genieten van de zwangerschap en het goed mag verlopen.
Voor alle vakantiegangers welcome back, fijn dat julie genoten hebben van een welverdiende vakantie.
Ik ben zelf een weekje vrij geweest en moet straks weer werken, is dat even omschakelen zeg.
We gaan binnenkort naar de musical "Mama Mia", wie is hier ook naartoe geweest en hoe is het jou bevallen?
We zijn best benieuwd wat we kunnen verwachten.
Ik heb trouwens mijn vr.bare periode weer gehad en wachten maar rustig af.
Ik moet zeggen dat het zeer prettig is niet meer zoveel bezig te zijn met zwanger worden, hoewel ik wel regelmatig dit forum lees hoor.
Ik realiseer me elke dag weer hoe gelukkig ik me mag prijzen met die lieverd van me, echt hoor.

Liefs, Nala

Hoi Nala,

Ik ben inmiddels 2x naar Mamma Mia geweest en het is echt hartstikke leuk! Het is een hele humoristische musical. Inmiddels is de Nederlandstalige CD ook verkrijgbaar (ook een aanrader).
Veel plezier!

Groetjes,
Caro 32

Mama Mia is helemaal te gek! Ik was vroeger al een ABBA fan en die muziek nog een keer met Nederlandse teksten te horen was echt heel leuk!
Veel plezier! Liefs, el.

Hoi Nala,

De Musical Mamma Mia is echt heel leuk, ik kan het je echt aanraden.
Veel leuke humor en leuke muziek met de deun van Abba.

Liefs, Prille Bruid

ik ben alweer een poosje geleden naar mamma mia geweest maar wil zo nog een keertje. vooral op het laatst lekker dansen!! nou weel succes met zwanger worden
liefs meertje

Hoi, ben ook naar Mamma Mia geweest. Vond het verhaal een beetje slapjes maar de muziek, kostuums en entourage is super! Ik heb een hele leuke avond gehad en kan het je aanraden

Terug
Bovenaan